چگونه چین های صورت را از بین ببریم؟

چگونه چین های صورت را از بین ببریم؟ / ویکی ووک

زمانی که ماهیچه های صورت ما حرکت می کند ، پوستمان را می کشد و چین و چروکی روی آن ایجاد می کند. اما این چین های صورت را می توان از بین برد که در ادامه راه های آن را بررسی می کنیم.

نکاتی برای از بین بردن چین های صورت

چین های روی صورت بیشتر در نواحی پیشانی، دور چشم، روی بینی و بین ابروها بوجود می آید که در این مطلب هرکدام را جداگانه بررسی میکنیم.

چین های پیشانی

این چین در زمان کج کردن عضلات پیشانی و صورت به وجود می آید. در وقایع هیجان انگیز و بروز احساسات منفی ، چهره خود را در هم می کشیم و این حالت باعث ایجاد چین و چروک می شود. این عادات خط هایی طویل المدت روی چهره می گذارد. در افراد نزدیک بین که از عینک استفاده نمی کنند و افرادی که در کارشان دقیق هستند؛ اغلب بر پیشانی شان چین وچروک ظاهر می شود. سعی کنید وقتی در حال تمرکز هستید ، رفتارهای خود را کنترل کنید.

چگونه چین های صورت را از بین ببریم؟ / ویکی ووک

چین در گوشه چشم

وقتی برای محافظت از چشم ها، پلک هایمان را محکم می فشاریم به عنوان مثال در آفتاب سخت یا در باد وباران، در گوشه چشم، چین ایجاد می شود. شما می توانید با استفاده از عینک آفتابی از چشم هایتان و پوست اطراف آن محافظت کنید.


شاید دوست داشته باشید

بیماری آتاکسی چیست؟ / ویکی ووکبیماری آتاکسی چیست؟

آتاکسی ناهماهنگی یا بی نظمی حرکات عضلات است به شرطی که ضعف ماهیچه‌ای وجود نداشته باشد. این بیماری به علت اختلالات وستیبولار، مخچه‌ای، یا حسی ایجاد می‌شود…

 


چین بین ابرو ها

ناراحتی باعث بروزچین های افقی بین ابروها می شود. شما می توانید با کنترل چهره خود هنگام ناراحتی  از ایجاد چین جلوگیری کنید. زمانی که فردی صحبت ویا فکر می کند و شما با اوموافق نیستید ؛ ابروهایش را بالا برده وبا حالتی نظیر طعنه ، شک و تعجب وتکبر واکنش نشان می دهد. در این حالت گاهی تنها یک یا دو چین در ابرو ایجاد می شود.

 

چگونه چین های صورت را از بین ببریم؟ / ویکی ووک

 

چین کنار وروی بینی

وقتی بچه ای غذایی را دوست نداشته باشد ، آن را می چشد. بزرگسالان هم همین گونه اند. وقتی غذایی را با میل نمی خوریم چین افقی روی بینی ظاهر می شود.

به امید فردایی روشن 🙂

منابع: زندگی سالم

 

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *