تاریخ انتشار بازی star war battlefront 2

star war battlefront 2

در هفته جاری اطلاعات زیادی از عنوان مورد انتظار Star Wars Battlefront II منتشر شد، در پی این اطلاعات تاریخ دقیق عرضه بازی star war battlefront 2 نیز رسما اعلام شد، همچنین یکسری از جزئیات این بازی نیز مشخص شد که در این پست میخواهیم به همین مسائ بپردازیم.

جزئیات بازی star war battlefront 2

star war battlefront 2

عنوان Star Wars Battlefront 2، این‌بار شامل بخش داستانی هم خواهد بود که خط داستانی آن بعد از فیلم Return of the Jedi دنبال می‌شود که ایدن ورسیو ( Iden Versio ) فرمانده امپریال (Imperial)، نقش موثری در آن خواهد داشت. هدف این شخصیت در این بازی، از بین بردن اتحاد Rebellion بوده که افزوده بر آن در طول داستان بازی، اتفاقات دیگری هم رخ خواهد داد که جزئیان آن بعدا اعلام خواهد شد.

در ادامه افزوده شد که بخش چند نفره بازی که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، شامل کلاس تروپر (trooper) خواهد بود و سیستم ارتقاء وسایل و شخصی‌سازی لوازم و شخصیت در بازی وجود خواهد داشت.

همچنین افرادی که نسخه معمولی یا دیلاکس بازی را پیش‌خرید کنند، جوایز دیگری نیز دریافت خواهند کرد که به شرح زیر است:

  • ظاهر مخصوص کایلو رن و رِی که از Star Wars : The Last Jedi الهام گرفته‌اند
  • تغییردهنده قابلیت Epic برای کایلو رن و ری
  • تغییردهنده قابلیت Epic برای میلینیوم فالکون

تاریخ انتشار بازی star war battlefront 2

star war battlefront 2

 

بعد از به نمایش در آمدن اولین تریلر رسمی از این بازی سازندگان بازی استار وار زمان دقیق انتشار بازی را نیز اعلام کردن که بر این اساس بازی Star Wars Battlefront 2 در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) برای پی‌سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.

تریلر بازی star war battlefront 2

star war battlefront 2

بالاخره تریلر رسمی بازی Star Wars Battlefront II منتشر شد و اطلاعاتی را به همراه خود با همگان به اشتراک گذاشت. طبق این اطلاعات جدید، نسخه دوم بازی از شخصیت‌های بیشتر و مختلفی از دنیای جنگ ستارگان برخوردار خواهد بود. شما در این تریلر از بازی مشاهده خواهید کرد که فرمانده امپریال (Imperial)، در نقش راوی در ویدئو ظاهر خواهد شد و شخصیت‌هایی نظیر دارت ماول (Darth Maul) ، یودا (Yoda)،  لوک (Luke) ، ری (Rey) و کایلو رن (Kylo Ren) در آن حضور خواهند داشت.

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *