تاریخ انتشار بازی GTA VI

GTA VI

Grand Theft Auto (به‎اختصار GTA) از آن دسته بازی‎هایی است که توانسته با عرضه هر نسخه، تب و تاب خاصی در میان گیمرها بوجود بیاورد. شاید هنوز هم که هنوز است بسیاری از افراد با نسخه San Andreas خاطره‎های خوشی دارند. حالا کم کم نوبت بازی GTA VI می باشد.
GTA V از آن نسخه ‎هایی بود که در همان ابتدا نشان می‎ داد قرار است این سری را متحول کند. از وسیع ‎تر شدن محیط بازی گرفته تا طراحی جدید و با کیفیت تکسچرها و … . اما چیزی که در ابتدا نا خوشایند بود، عرضه اختصاصی بازی برای کنسول‎ های نسل هفتمی بود.

مدتی پس از عرضه جهانی کنسول‎ های ایکس ‎باکس وان و پلی‎ استیشن ۴، این بازی برای این کنسول‎ ها نیز عرضه شد و در نهایت چند ماه پیش نیز پی‎ سی ‎بازان موفق به تجربه بازی شدند. با همه مشکلاتی که بر سرِ راه بود، GTA V به یکی از موفق ‎ترین بازی‎ های تاریخ تبدیل شد و موفق شد جوایز متعددی دریافت کند.

باید دید آیا موفقیت ها تکرار میشوند؟

تغییرات بازی GTA VI

GTA VI

یکی از مهم ‎ترین ویژگی‎ های راک ‎استار، عرضه دیر به دیر سری‎ های محبوب است. با دقتِ تمام بازی را طراحی می‎کند و می ‎سازد، مشکلات آن را بر طرف می‎کند و در نهایت (در بیشتر مواقع) بازیِ بدون مشکلی را روانه بازار می‎کند.

با وجود این‎که سری GTA همیشه و همیشه از پرچمدارهای نسل خود بوده، (چه از لحاظ گرافیکی، چه گیم‎پلی و حتی داستان) اما یکی از اصلی‎ترین مشکلات این سری، نبود امکان تخریب در بازی است. قطعا عملی کردن این کار برای راک‎استار، بسیار سخت خواهد بود اما شایعاتی در این‎باره وجود دارند که قرار است در نسخه بعدی شاهد قابلیت تخریب در بازی باشیم.

GTA VI

اگر قرار باشد چنین چیزی به بازی اضافه شود، دست و بال سازندگان برای توسعه بازی، حسابی باز می‎شود؛ می‎توان انتظار داشت در نسخه بعدی، خواهیم توانست با بولدوزر به جان ساختمان‎ها بیافتیم یا با بالگرد، ساختمان‎ها را تخریب کنیم!

اگر به تاریخ این سری نگاهی بیاندازیم، می‎بینیم که هر نسخه‎ای از GTA یک ویژگیِ جدید را به این سری اضافه کرده‎اند؛ برای مثال GTA III اولین بازی سه‎بعدی این سری بود، San Andreas محیط بازی را بسیار گسترده‎تر کرد، GTA IV گرافیکی جدید را در این سری پی‎ریزی کرد و GTA V همه قابلیت‎ها را بهبود بخشید و بهترین تجربه ممکن را برای طرفداران این سری رقم زد. حال دیگر نوبت GTA VI است تا با دستی پر پا به میدان بگذارد و باز هم نشان دهد که این سری هنوز حرفی برای گفتن دارد.

و داشتن ویژگی های همچون:

  • اضافه شدن شهر لندن
  • اضافه‎شدنِ قابلیت تخریب به بازی
  • بازی کردن در نقش پلیس
  • اضافه‎شدنِ یک شخصیت زن به بازی

که امکان دارد باعث شود این بازی محبوب تر و دوست داشتنی تر شود.

زمان انتشار بازی GTA VI

GTA VI

همان طور که قبلا هم گفتیم یکی از ویژگی‌هایی که بازی‌های راکستار خصوصا جی‌تی‌ای را انقدر با ارزش و محبوب می‌کند آن است که دیر به دیر نسخه‌های جدید را عرضه می‌کند. راکستار هرچند سال یکبار نسخه‌ایی از سری محبوب جی‌تی‌ای را عرضه می‌کند.

با توجه به فاصله زمانی میان نسخه‌های قبلی انتظار می‌رود GTA VI در سال ۲۰۱۸ (۱۳۹۷-۱۳۹۶) عرضه شود. البته احتمالا اینبار دیگر خبری از کنسول‌های نسل هفتم نخواهد بود و این بازی فقط برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های ویندوزی ارائه خواهد شد.

تریلر بازی GTA VI

تریلر منتشر شده از بازی GTA VI که نوید بخش یک بازی با کیفیت فوق العاده است که بقول معروف گفتنی خوراک گیمر ها میباشد.

به امید فردایی روشن.

منابع: gta6grandtheftauto

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

33 دیدگاه در “تاریخ انتشار بازی GTA VI

  1. داداااش داری اشتبااه میزنی..خخخخ اون تریلر بازی driver sanfrancisco هست…زودتر پاکش کن تا مورد تمسخر قرار نگرفتی..و یکم بیشتر در مورد مطالب و فیلم هایی که میخوای قرار بدی تحقیق کن که این طوری نشه و شایعه درست نشه

  2. راست میگه تیکه آخرش واسه درایور سان فرانسیسکو هست
    دوست گرامی احتمالا اشتباه متوجه شدی

  3. لطفا خواهش میکنم شایعه نشازید که چندتا احمق بیان بگن جی تی ای 6 اومده یا داره میاد
    اولین عکس که مربوط به بازی sleeping dogs هست
    دومین عکس هم هیچ ربطی به بازی های رایانه ای نداره
    سومین عکس هم جی تی ای iv یا همون 4 هست که با مد ماشین لامبورگینی رو اضافه کردن وگرنه هیچ نسخه جی تی ای اصلا از نام دقیق ماشین استفاده نمیکنه که یه وقت تبلیغی واسه اون ماشین باشه یا ماشینی رو بد جلوه بده
    چهارمین عکس مال تریلر بازی درایور سانفرانسیسکو بود
    اون تریلر هست گلچینی از شهر سانفرانسیسکو نیویویرک و لوس انجلس و ترکیبی از یه فیلمی و بازی جی تی ای وی و یه بازی تفنگی که اسمشو یادم نیس ولی بازی کردم اونی که توی جیپ هامر بود و تیراندازی شد . و تکه ای از بازی درایور سانفرانسیسکو بود

  4. سلام تنها عکسی که از gta vi منتشر شده فقط مربوط به یک پوستری میباشد که پس زمینه ی ان شهر واقعی gta vi است که فعلا شخص نیست چه شهری میباشد و نوشته وسط واقعی بوده و نوشته های گوشه بعدا نوشته شده اند تاریخ انتشار هنوز مشخص نیست حتی سال انتشار
    عکس :
    http://uupload.ir/files/ey6h_negar_22112017_225622.png
    اگه خواستید میتونید این عکس رو به پستتون اضافه کنید.
    و برای اطلاع دقیق از فرد منتشر
    Edvard miochen طراح سوم پوستر ها grand theft auto که در صفحه شخصی خود این عکس رو منتشر کرده.
    موفق باشید.

  5. آره ورژن چهارش عالی بود حالا منتشر بشه من تهیه ش می کنم و نصب می کنم هر چند تایم زیادی برای بازی کردنم دیگه ندارم ولی حتما تایمی رو بهش اختصاص میدم

    • سلام خدمت شما دوست عزیز، هنوز اطلاعات دقیقی از زمان انتشار این بازی در دسترس نیست…

    • سلام و روز بخیر خدمت شما دوست عزیز… هنوز اطلاعات دقیقی بابت زمان انتشار بازی اعلام نشده است…

  6. زدی تریلر بازی ج ت ا . وی ای .بعد از خودت تاریخ گذاشتی 96ـ97 میاد الان 98 هستیم عزیزم . حتماً الآنم نشستی داری بازیش می‌کنی نه خرزو خان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *