نقد و بررسی بازی Outlast 2

Outlast 2

بازی Outlast یکی از ترسناک‌ترین بازی‌های عرضه شده در سال‌های اخیر بود که نسخه دوم آن 5 روز دیگر در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. به گفته ی سازندگان بازی این نسخه از قسمت اول هم ترسناک‌تر است، بنابراین اگر اهل بازی های ترسناک هستید کافیه 5 روز دیگر فقط صبر کنید تا یکی از ترسناکترین بازی ها را تحت نام Outlast 2 تجربه کنید.

بررسی بازی Outlast 2

Outlast2

بازی Outlast 2 قرار است دنباله ای غیر مستقیم بر نسخه ی پیشین این مجموعه یعنی بازی Outlast باشد. به عبارت بهتر بازی Outlast 2 از همان فضا و دنیای بازی نخست بهره می برد، با این تفاوت که در این بازی شاهد وجود محیط کلی و داستان متفاوت و همچنین شخصیت های کاملاً جدیدی به نسبت بازی قبل خواهیم بود.

با وجود بهره بردن بازی Outlast 2 از داستانی متفاوت نسبت به نسخه ی پیشین این مجموعه، فضای کلی داستان قرار است همان حالت پر وحشت و پر التهاب بازی نخست را داشته باشد و علاوه بر آن شاهد برخی نکات موجود در گیم پلی بازی Outlast در بازی Outlast 2 خواهیم بود.

این بازی همانند نسخه ی پیشین این مجموعه با موتور گرافیکی Unreal Engine 3 ساخته خواهد شد (البته نسخه ای اصلاح شده و تا حدودی شخصی سازی شده از این موتور گرافیکی پر کاربرد). امری که به سازندگان بازی Outlast 2 این اجازه را می دهد تا محتوا های مناسب و مفید طراحی شده برای نسخه ی پیشین این مجموعه (نظیر انیمیشن ها، مدل ها و مواردی از این دست) را در این بازی نیز مورد استفاده قرار دهند.

در کل سازندگان بازی Outlast 2 این بازی را اثری توصیف کرده اند که اصرار چندانی به گیم پلی محور بودن ندارد و در عوض قصد و نیت اصلی آن درگیر کردن همه جانبه ی مخاطب خود در دنیایی گیرا با فضایی تجربه محور و صد البته پر دلهره خواهد بود.

داستان بازی Outlast 2

Outlast2

شخصیت نخست و قهرمان داستان در بازی Outlast 2 یک عکاس و فیلمبردار حرفه ای به نام بلیک لنگرمن است که قصد دارد از راز مرگ مرموز زنی به نام جین دویی سر در بیاورد. به همین منظور او به همراه همسر خود لین، با یک فروند هلیکوپتر رهسپار تنگه ای در آریزونا می شود تا به تحقیق در این زمینه بپردازد. اما بنا به دلایلی هلیکوپتر او در همان حوالی سقوط می کند و پس از به هوش آمدن، بلیک خود را تک و تنها در روستای دور افتاده ای با مردم عجیب و غریب می یابد. مردمانی با رفتار و سکنات مرموز که معتقدند پایان دنیا نزدیک است. در واقع به نظر می رسد که هدف اصلی قهرمان داستان بازی Outlast 2 در این بازی یافتن لین و خارج شدن از این روستای مرموز و عجیب و غریب باشد.

گیم پلی بازی Outlast 2

Outlast2

در گیم پلی بازی قابلیت فیلمبرداری همچنان وجود خواهد داشت و در این میان شاهد اعمال تغییرات مختلف و اضافه شدن جزییات تازه ای به ساختار و نوع استفاده از آن هستیم. علاوه بر این موضوع بنا بر تایید سازندگان بازی Outlast 2 هوش مصنوعی دشمنان در این بازی از نو طراحی شده است و به همین دلیل شاهد پیچیدگی بیشتری در رفتار و واکنش های آن ها نسبت به کنش های مشابه موجود در گیم پلی نسخه ی پیشین این مجموعه خواهیم بود.

تاریخ انتشار بازی Outlast 2

 

Outlast2

 

بازی Outlast 2 قرار بود در سال ۲۰۱۶ عرضه شود که به تاخیر خورد و در نهایت مشخص شد که در روز ۵ اردیبهشت شاهد عرضه این بازی خواهیم بود.

 

به امید فردایی روشن.

منابع: Zoomg / gameshot

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *