بررسی بازی Sniper: Ghost Warrior 3

Sniper: Ghost Warrior 3

Sniper: Ghost Warrior 3 یکی از بازی‌های شوتر تاکتیکا‌ل جهان‌باز امسال است که برای پلتفرم‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. وظیفه ساخت سومین سری از مجموعه بازی‌های Sniper بر عهده استودیو CI Games است.

در این مطلب میخواهیم به بررسی این بازی مهیج بپردازیم.

بررسی بازی Sniper: Ghost Warrior 3

Sniper: Ghost Warrior 3

بازی Sniper : Ghost Warrior 3 بسیار واقع گرایانه تر از دو نسخه ی قبلی خواهد بود. دیگر سیستم سطح بندی کاراکتر و نوار سلامتی وجود ندارد و بازی همچون دیگر عناوین شوتر اول شخص دنبال می شود. شما باید تیراندازی خود را متناسب با

  • سرعت باد
  • رطوبت
  • فاصله

با هدف تنظیم کنید و برای اینکه دقت شما افزایش یابد باید روی زمین دراز بکشید تا بدن شما موقعیت بهتری برای شلیک داشته باشد.

شما می توانید ماموریت خود را از هر راهی که علاقه دارید انجام دهید و تنها به صدا در آمدن زنگ خطر است که باعث می شود شما شکست بخورید و شکست بدان معنا نیست که باید ماموریت را از اول آغاز کنید بلکه باید راهی دیگر برای کشتن هدف خود بیابید. قابلیتی به نام Scout mode باعث می شود تا با استفاده از حس بینایی و دید در شب، از گزند دشمنان در امان بمانید. همچنین زمین نیز می تواند به شما در پیشبرد مرحله کمک کند زیرا تک تیراندازی که شما کنترل وی را بر عهده دارد یک نخبه ی نظامی و استاد حرکات پارکور است و می تواند از هر مانعی عبور کند. الگوی آب و هوایی پویا و چرخه داینامیک شب و روز نیز به هر چه واقع گرایانه تر شدن بازی کمک کرده است.


داستان بازی Sniper: Ghost Warrior 3

Sniper: Ghost Warrior 3

بازی Sniper: Ghost Warrior 3 به روایت داستانی از برادری، ایمان و خیانت می‌پردازد.

بازی در منطقه‌ای بسیار خطرناک در طی یک جنگ داخلی صورت می‌گیرد.

 بازیبازان در نقش یک تک تیرانداز آمریکایی با نام جاناتان نورس در بازی حضور می‌یابند. در سری جدید Sniper، بازیکنان می‌توانند به جست و جو در یک نقشه جهان آزاد بپردازند. بازی دارای با آب و هوای متغیری است و تغییر منظم روز و شب اثرات جالبی بر شیوه بازی کردن و تصمیم‌گیری شما خواهد داشت. بازی Sniper: Ghost Warrior 3 به وسیله موتور بازیسازی قدرتمند CRYENGINE ساخته می‌شود و به بازیکنان این اجازه داده می‌شود تا:

  • اسلحه‌ها
  • تجهیزات جانبی
  • وسایل نقلیه خود

را در بازی شخصی‌سازی کنند.


تریلر بازی Sniper: Ghost Warrior 3

در بازی Sniper: Ghost Warrior 3 قابلیت fast travel وجود خواهد داشت و بازیبازان در صورتی که در حال انجام ماموریتی نباشند می‌توانند از طریق پناهگاه‌های یافت شده از این قابلیت استفاده کنند.


گیم پلی Sniper: Ghost Warrior 3

نسخه جدید سری Sniper: Ghost Warrior از ۳ رکن اصلی در گیم پلی خود استفاده می‌کند که بازیباز می‌تواند با این شیوه‌ها بازی را پیش ببرد، این ۳ رکن عبارت است از:

  • تک‌تیرانداز
  • مخفیانه
  • جنگجو

تاریخ انتشار بازی Sniper: Ghost Warrior 3

این بازی اول شخص قرار است در تاریخ ۲۵ آوریل (پنج اردیبهشت)‌ برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر شود. همچنین نسخه سوم عنوان Sniper Ghost Warrior در زمان انتشار ۵۹٫۹۹ دلار آمریکا قیمت خواهد داشت.

به امید فردایی روشن

منابع: ZoomG

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *