تاریخ انتشار بازی God of war

تاریخ انتشار بازی God of war / ویکی ووک

بازی God of war یکی از خاطره انگیزترین بازی هاست، که طبق گفته ی استودیو سانتا مونیکا (Santa Monica) و سونی در اوایل سال 2018 باید شاهد نسخه ی جدید آن باشیم، بازی که در نسخه های قبلی آن ما تماما شاهد نبرد کریتوس شخصیت محبوب این بازی با خدایان یونانی بودیم، اما در جدیدترین نسخه ی این بازی که حتی منتقدان را نیز متحیر کرده است شاهد نبرد دشمنان و خدایان نورث خواهیم بود. در ادامه بیشتر این بازی را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

امکانات بازی God of war

بازی God of War دارای مجموعه‌ای از جنگل‌های بکر، کوهستان‌ها و قلمروهای افسانه‌ای نورس است. این بازی در زمینه معابد، موجودات، هیولاها و خدایان به وضوح دارای ویژگی‌های جدید هستند. دوربین بازی God of War برروی شانه کریتوس قرار دارد که احساس نزدیکی به کریتوس ایجاد شده است و نبردهای جنون‌آمیز و شجاعانه‌ای در بازی را می‌توان تجربه کرد. تبر کریتوس (تبری قدرتمند، مسحور شده و چند منظوره) اسلحه‌ وحشیانه‌ و همه فن حریفی است که بهترین ابزار برای ماجراجویی به حساب می‌آید.

 

تاریخ انتشار بازی God of war / ویکی ووک

 

داستان بازی God of war

این بازی شروعی دوباره از کریتوس است. کسی که به عنوان یک انسان در خارج از سایه خدایان زندگی می‌کند و او تنهایی را در سرزمین‌های ناشناخته‌ افسانه‌ای نورس (Norse) انتخاب کرده است. کریتوس همراه پسرش به سوی هدفی جدید می‌رود، او برای نجات خود و پسرش باید در برابر تهدید‌ نیروهای قدرتمند مبارزه کند و زندگی جدید خود را بسازد.

 

تاریخ انتشار بازی God of war / ویکی ووک

 

انتقام خدایان المپوس در کمین کریتوس قرار دارد، او هم‌اکنون به شکل یک انسان در سرزمین خدایان و هیولا‌های نورس زندگی می‌کند. او در جهانی خشن و بی‌رحم قرار دارد که برای بقای خود باید مبارزه کند… کریتوس در کنار مبارزه خود، پسرش را برای بقا تعلیم می‌دهد. کریتوس به عنوان یک استاد و محافظ، در تلاش کسب احترام پسرش است و او به طرز غیرمنتظره‌ای این شانس را دارد که بتواند خشم همیشگی خود را تحت فرمان خود قرار داده و اداره کند. کریتوس شجره خانوادگی خود را به پسرش آموزش می‌دهد و او امیدوار است که گذشته تاریک خود را اصلاح کند.


شاید دوست داشته باشید

چگونه پاچنبری را درمان کنیم؟ / ویکی ووک چگونه پاچنبری را درمان کنیم؟

پاچنبری یکی از شایعترین مشکل پا است که پاها در بدشکلی خود به این صورت می‌شوند که قسمت جلو پا به سمت داخل و پایین چرخیده و در عقب، پاشنه پا هم به سمت داخل چرخیده‌است و در صورتی که به موقع درمان نشود…

 


تریلر بازی God of war

 

تاریخ انتشار بازی God of war / ویکی ووک

 

پس از انتشار تریلر این بازی سوالات زیادی در ذهن مردم شکل گرفته است سوالاتی همچون این که آن پسرک همراه کریتوس چه کسی است؟ سوالات همچنان باقی است و استدیو سانتا مونیکا اطلاعات زیادی را در این باره نگفته است. این بازی قرار است در سه ماه اول 2018 منتشر شود.

منابع: زومجی

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *