آیا بازی IGI در دست ساخت است؟

IGI

IGI یکی از بازهای خاطرهه انگیز در سبک شوتر است که بسیاری از گیمر ها خاطره های زیبایی با این بازی دارند اخیرا متوجه شدیم که نسخه ی جدیدی از این بازی دردست ساخت است این اطلاعات در سایت نروژ پرس به زبان نروژی منتشر شده است که بعد از ترجمه کردن آن اطلاعاتی از این بازی بدست امده است.

تاریخچه بازی IGI

 

IGI

 

در ابتدا میخواهیم گذری بزنیم به قدیم و بازی را یکبار مرورکنیم.

این بازی برای اولین بار در ۱۵ دسامبر ۲۰۰۰ توسط شرکت ایدوس اینتراکتیو (Eidos Interactive) تحت نام Project I.G.I.: I’m Going In انتشار یافت. پس از اینکه به موفقیت و محبوبیت فراوانی که کسب کرد شرکت تصمیم به ساخت نگارش دوم این بازی گرفت که در March 4 سال 2003  به نام IGI 2: Covert Strike منتشر شد.

IGI

داستان بازی IGI

داستان بازی IGI در نسخه های قبل به این صورت بود که شما کنترل David Llewllyn Jones :مامور I.G.I و مامور سابق SAS انگلستان را برعهده دارید که بدنبال یافتن Jach Priboi که یک فروشنده روسی اسلحه می‌باشد است. در این بازی جونز با ویروسی کردن کامپیوتر ها جاش موفقت به ردیابی آن میشود و بقیه داستان که احتمالا شما از من نیز بهتر یادتان است.

IGI

اطلاعاتی درباره ی بازی IGI جدید

همانطور که که در بالا نیز اشاره شد یکی از سایت های نروژی مطلبی قرار داده است که پس از ترجمه کردن آن به این نتیجه رسیده اند که نسخه ی جدید این بازی توسط استودیو آرت‌پلنت ساخته می‌شود که آن را سازندگان نسخه اصلی بازی IGI تشکیل می‌دهند. همچنین رئیس استودیو آرت‌پلنت، جک ولف، ساخت این بازی را رسما تایید کرده است و گفته است که: “فعلا نمی‌توانیم اطلاعات زیادی در این مورد ارائه دهیم اما نام بازی IGI – We’re Going In خواهد بود و همچنین بازی آزادی‌عمل زیادی به گیمر در انجام ماموریت‌ها خواهد داد.”  بعلاوه این ها شایعاتی مبنی بر شخصیت اصلی داستان های پیشین این بازی به احتمال زیاد در نسخه جدید نیز حضور خواهد داشت.

به امید فردایی روشن.

منابع: Zoomg / pcGamer

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *