تاریخ انتشار بازی Destiny 2

تاریخ انتشار Destiny 2

استودیوبانجی، سازنده بازی Destiny ، در جدیدترین اخبار بازی، توییتی منتشر و بازی Destiny 2 را رسما تایید کرد. ساخت دنباله‌ای برای بازی دیستنی از مدت‌ها پیش توسطاکتیویژن، ناشر بازی، تایید شده بود. تصویری که بانجی در توییتر خود منتشر کرد، رسما تایید می‌کند که اسم این بازی Destiny 2 خواهد بود.

درباره destiny

تاریخ انتشار Destiny 2

بازی Destiny، یک شوتر اول شخص آنلاین، ساخته کمپانی Bungie است که در سال 2014 برای کنسول های نسل هفتم و هشتم عرضه شد. بازی به صورت جهان باز بوده و بازیکنان ضمن انجام ماموریت های اصلی، میتوانند با دیگر بازیکنان داخل شبکه به ماموریت های فرعی رفته و توانایی های خود را ارتقا دهند.

Destiny برپایه بازی آنلاین بناشده وبه گفته سازندگان انقلابی دربازی های آنلاین تحت کنسول بوجود آورده است.

  • محیط پردازی
  • طراحی
  • اسلحه ها
  • سیارات
  • دشمنان و جو

حاکم بر بازی، بازیکن را به یاد سری محبوب Halo می اندازد.

تاریخ انتشار Destiny 2

داستان بازی درباره انسان های باقی مانده در سیاره ای به نام Traveler است که آخرین پناه گاه بشر در مقابل بیگانگان است.هیچ شک و تردیدی وجود ندارد که پس از موفقیت‌های این بازی، کسب کرده بود نسخه دوم این اثر ساخته و احتمالا در ماه‌های پایانی سال جاری میلادی عرضه شود.

در این چند روز گذشته خبری از سوی یک منبع ایتالیایی منتشر شد که به این شایعات دامن می‌زند.

تاریخ انتشار بازی destiny 2

تاریخ انتشار Destiny 2

دیروز، تصویر دو پوستر از بازی Destiny 2 لو رفت که نشان می‌دهد این بازی شوتر آنلاین هم‌اکنون توسط استودیو بانجی در حال ساخت است. علاوه‌بر پوسترهای اشاره شده که مربوط به بخش ایتالیایی فروشگاه گیم‌استاپ بوده‌اند، وبسایت Kotaku نیز خبری در مورد ساخت Destiny 2 برای پی‌سی را منتشر کرد. این موضوع درحالی مطرح شده که نسخه اول این عنوان هرگز برای پی‌سی عرضه نشد. بر این اساس بازی Destiny 2 در تاریخ ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. همچنین اکتیویژن همانند بازی نخست قصد دارد برای این اثر نیز نسخه بتا منتشر کند.

با استناد به شایعات موجود، Destiny 2 تغییرات بسیار گسترده‌ای نسبت به نسخه ی اولیه خود به خود دیده و استودیو بانجی تصمیماتش در مورد چگونگی انتشار بسته‌های الحاقی این بازی، نسبت به بازی پیشین خود را تغییر داده است. زیرا اکتیویژن و بانجی طی سال گذشته چندین بسته الحاقی مختلف را برای این بازی منتشر کردند که بازخوردهای گوناگونی به دنبال داشت. برخی از بازیکنان معتقد بودند این موارد دانلودی ارزان قیمت می‌توانند طی سال بازیکن را سرگرم کنند و برخی دیگر بر این باور بودند که این بسته‌های الحاقی تنها هزینه اضافی هستند.

به امیدفردایی روشن.

منابع : gamespot

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *