چرا بازی Ghost of Tsushima دیر معرفی شد؟

چرا بازی Ghost of Tsushima دیر معرفی شد؟ / ویکی ووک

بازی Ghost of Tsushima در کنفرانس سونی در هفته هفته بازی‌های پاریس 2017 معرفی شد، این بازی یک بازی اکشن سامورایی از استدیو ساکر پانچ است. این بازی قبل از معرفی بمدت سه سال در دست ساخت بوده است. تاریخ انتشار این بازی هنوز مشخص نشده است اما اطلاعات جدیدی از این بازی منتشر شد که در ادامه انها را بررسی میکنیم.

دلایل دیر معرفی شدن بازی Ghost of Tsushima

 بعد از انتشار بازی InFamous First Light  در سال 2014 دیگر خبری از ساکر پانچ نبود و خیلی ها فکر کردند که بین این تیم و سونی مشکلاتی بوجود آمده است، و خیلی ها گمان بر این بردند که دلیل این تاخیر در معرفی همین اختلافات بوده است اما معاون ارشد سونی درباره‌ی تاخیر معرفی این بازی توضیح داد و گفت که قرار نبوده بازی زودتر از موعود معرفی شود. و در ادامه گفت که “اگر این بازی به‌عنوان یک اثر معرفی شده ولی در روند توسعه به چیز دیگری تبدیل شود، چه اتفاقاتی خواهد افتاد؟” و گفت:” که ما در حال آموختن هستیم که زودتر بازی را معرفی نکنیم، اما برای بازی استودیوی ساکر پانچ اکنون زمان مناسبی بود تا آن را به همگان نشان دهند.” در ادامه بخشی از سخنان این معاون ارشد را باهم میخوانیم:

چرا بازی Ghost of Tsushima دیر معرفی شد؟ / ویکی ووک

“باید بگویم ما در گذشته برخی از بازی‌ها را واقعا زود معرفی کردیم و این نیز برای تیم ساکر پانچ یک پروژه‌ی بسیار بزرگ و حساس است و آن‌ها همیشه می‌خواستند روی چنین چیزی کار کنند. اکنون می‌توانم بگویم که زمان مناسب برای معرفی بازی فرا رسیده؛ چرا که آن‌ها برای مدتی بسیار طولانی روی بازی کار کرده‌اند. هم‌اکنون حتی بخش زیادی از بازی نیز قابل بازی است. به همین خاطر ما شدیدا هیجان‌زده‌ایم تا همه را از چیزی که آن‌ها ساخته‌اند مطلع سازیم.”


شاید دوست داشته باشید

روغن نارگیل روغن نارگیل و خواص آن

روغن نارگیل به دلیل تقویت آبرسانی و تأمین آنتی اکسیدان‌های مغذی برای پوست، از مواد…

 


اطلاعات جدید بازی Ghost of Tsushima

در جریان رویداد PSX استودیوی ساکر پانچ اطلاعات جدیدی از این بازی را منتشر کرد. داستان بازی قرار است قدرت امپراطوری مغول‌ها را به تصویر بکشد و بازیکن را در دل حمله آن‌ها به جزیره‌ی تسوشیما قرار دهد. در این میان، بازیکن باید در جایگاه یکی از آخرین سامورایی‌های بازمانده از حمله‌ی مغول‌ها، با آن‌ها روبه‌رو شود. این بازی یک بازی تاریخی نیست بنابراین کاراکترها و اتفاقات بازی نیز ساختگی خواهند بود، اما بگفته‌ی تیم سازنده جنبه تاریخی این موارد بسیار مهم است. در جریان رویداد PSX کارگردان های این بازی اعم از هنری و انیمیشن و بازی از تلاش های خود در این مدت که بازی در دست ساخت بوده است صحبت کردند.

چرا بازی Ghost of Tsushima دیر معرفی شد؟ / ویکی ووک

این استودیو برای ساخت بازی با افراد زیادی از خارج استودیو نیز همکاری کرده است که این همکاری‌ها شامل کمک در رشته‌های مختلف می‌شوند و با توجه به صحبت هایی که انجام شد در کنفرانس خبری بنظر می رسد که هر اتفاق که در بازی می افتد حساب شده است. برای ساخت این بازی یک تیم به ژاپن سفر کرده است تا در این بازی به آداب و نذهب آنها بی احترامی نشود.

چرا بازی Ghost of Tsushima دیر معرفی شد؟ / ویکی ووک

دلیل ساخت این بازی با این حجم از دقت این است که این استودیو تصمیم گرفته تا یک کار متفاوت را امتحان کند. با اینکه انجام چنین کاری یک «ریسک بزرگ» است، اما هارپر معتقد است پذیرفتن این ریسک بزرگ، ارزشش را دارد.

تریلر بازی Ghost of Tsushima

اعضای استودیو ساکر پانچ پیش از هر چیزی اعلام کردند که تریلر بازی که در جریان کنفرانس هفته بازی‌های پاریس پخش شد به صورت کامل ساخته همین استودیو بود. در نتیجه تمامی مکان‌هایی که در آن تریلر دیدیم قسمتی از بازی نهایی هستند. طبق صحبت‌های بیلی هارپر، مهم‌ترین چالش در ساخت یک تریلر یافتن «صدای جهان بازی» است و در رابطه با این مورد، چالش اصلی یافتن صدای واقعی مغول‌ها است.

حال باید دید این بازی کی منتشر خواهد شد بنظر با توجه به تعریف ها و زحمات کشیده شده ارزش صبر کردن را دارد.

به امید فردایی روشن.

منابع: IGN | zoomg | gamespot | Dualshockers

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *