برترین بازی های PS4

برترین بازی های PS4

در سال 2017، تا هینجا کلی بازی های عالی برای کنسول معروف سونی به بازار آمده است در این پست میخواهیم برترین بازی های PS4 را باهم بررسی کنیم.

لیست برترین بازی های PS4 در سال 2017

Red Dead Redemption2

برترین بازی های PS4

اولین بازی که در این لیست قرار دادیم بازی Red Dead Redemption2 است.

 Red Dead Redemption 2 داستانی حماسی از زندگی بی‌رحمانه در منطقه مرکزی امریکا است.

جو و گستردگی جهان بازی هم تجربه بخش چندنفره را هم فراهم می‌کند. John Marston، شخصیت اصلی نسخه اول Red Dead Redemption بود. او در آخر نسخه اول بازی مرد اما احتمال دارد که Red Dead Redemption 2 یک پیش در آمد باشد. برخی می‌گویند یک پیش در آمد می‌تواند روزهای قانون شکنی John Marston را به نمایش بگذارد که در نسخه اول هم مورد بحث قرار گرفته‌اند اما هیچ وقت به‌طور کامل پیگیری نشدند. احتمال دیگر هم این است که شخصیت اصلی Red Dead Redemption 2 می‌تواند فرزند John Marston باشد که Jack نام دارد اما این فقط یک حدس و گمان است.


horizon zero dawn

برترین بازی های PS4

دومین بازی از برترین بازی های PS4 در سال 2017 این لیست بازی horizon zero dawn است.

بازی Horizon Zero Dawn، جدیدترین اثر این استودیو، یکی از مورد‌انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۷ بود که همه دوست داشتیم ببینیم آیا این ریسک بزرگ برای استودیو گوریلا گیمز و کمپانی سونی جواب می‌دهد یا خیر. آیا این بازی کاملا جدید که سازندگان آن هیچ تجربه‌ای در ساخت آن نداشتند موفق عمل خواهد کرد یا نه. خب بازی منتشر شد و می‌توانم بگویم که Horizon Zero Dawn یکی از بهترین بازی‌هایی است که شما تجربه خواهید کرد. اثری که شما را با یک شخصیت بسیار دوست داشتنی آشنا می‌کند، شما را با خود به سفری طولانی و پر از ماجراجویی‌های عجیب و غریب می‌برد و درگیر داستانی عمیق، منطقی و جذاب می‌کند.


Crash bandicoot N-Same Trilogy

برترین بازی های PS4

در سال 2017 شرکت اکتیویژن یک سری دیگر از سری های کراش باندیکوت را برای کنسول PS4 معرفی کرد و مطابق انتظار این بازی برتر و محبوب شد و در این لیست رتبه سوم را بخود اختصاص داده است.


Uucharted The Lost Leagacy

برترین بازی های PS4

چهارمین بازی برتر PS4 بازی Uucharted The Lost Leagacy است.

وقایع The Lost Legacy بعد از Uncharted 4: A thief’s End دنبال می‌شود.

ساخت این بازی ابتدا با هدف یک محتوای قابل دانلود (DLC)‌ آغاز شد، اما اکنون این بازی با عنوان «گسترش‌دهنده داستان (Story Expansion)‌» شناخته می‌شود که می‌توان آن را یک بازی مستقل بزرگ قلمداد کرد. بازی از انجایی شروع می شود که نِیدین (Nadine)‌ و کلوئی (Chloe) به دنبال نشانه‌ای، در حال رفتن به شهری جنگ زده بودند. تمامی نشانه‌های پلتفرمینگ در بازی حضور خواهند داشت، هرچند این بار بازیکن در نقش نیدین بازی می‌کند و کلوئی نیز او را همراه خواهد کرد.

تمام بازی در هند تنظیم شده است، جایی که به دلیل نیمه هندی بودن کلوئی به خوبی قابل درک است. تیم سازنده آزادی عمل بیشتری را حتی نسبت به نسخه اصلی ارائه کرده است.کلوئی سبک مبارزه‌ی متفاوتی را نسبت به نیتن دریک دارد، کلوئی بیشتر از نیتن از وزن خود استفاده می‌کند.داستان بازی دارای پایه و اساس است، اما در جریان داستان اتفاق‌های غیرمنتظره نیز رخ می‌دهد.


Resident Evil 7

برترین بازی های PS4.  resident evil 7

آخرین بازی از برترین بازی های PS4 این لیست بازی رزیدنت اویل 7 است.

رزیدنت اویل ۷ مدرکی است برای اثبات آن که گیم پلی معما محور بازی‌های سه‌گانه‌ی اصلی با کمی تغییر و تحول هم چنان جذاب است. نوآوری‌هایی مانند زاویه دوربین متفاوت، شخصیت‌های جدید و عرضه‌ی تمام بازی بر روی واقعیت مجازی با بهره بردن از همان کیفیت، هیجان و جذابیتی که با اسم رزیدنت اویل پیوند خورده، آزمون سختی بود برای کپکام که می‌توان با آسودگی گفت از آن سربلند بیرون آمده. بی شک فروش این اثر در آینده‌ی سری تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.بنابراین اگر خواهان بازگشت به دوران وحشت یا حتی چشیدن طعم شیرین نوستالژی هستید، RE7 را تهیه کنید؛ سفری هر چند کوتاه اما پرمغز و محتوا.


این لیست بازی های برتر از نگاه گیمر های PS4 است.

اگر بازی ای برتر در این لیست قرار نگرفته است دلیلی بر ضعف بازی نیست.

به امید فردایی روشن.

منابع : ZoomG

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *