آیا می دانید در سفر به چین کدام مناطق را باید دید؟

آیا می دانید در سفر به چین کدام مناطق را باید دید؟ / ویکی ووک

سفر به چین یا هر کشور دیگر وقتی می تواند خاطره انگیز باشد که اطلاعات کافی در باره مناطق دیدنی آن داشته باشیم . ما در این بخش از ویکی ووک تلاش می کنیم با معرفی مکان های گردشگری کشورهای مختلف دنیا دریچه ای از زیبایی را به روی شما بگشاییم. اگر تمایل دارید اطلاعاتی در مورد جاذبه های دیگر نقاط جهان داشته باشید با ما همسفر شوید .

سفر به چین را با چه هدفی انجام دهیم؟

اگر قصد سفر به چین یعنی پرجمعیت ترین کشور دنیا  را دارید  باید بدایند به سرزمینی پا می گذارید که یکی از کهن ترین تمدن های باستانی جهان را در خود جای داده است . همچنین این کشور سومین کشور دنیا از نظر وسعت است و تنوعی فراوان از نظر آب و هوایی دارد از بیابان گبی در شمال تا جنگل های گرمسیری جنوب.

 

آیا می دانید در سفر به چین کدام مناطق را باید دید؟ / ویکی ووک

 


شاید دوست داشته باشید

کاپوئرا چیست؟ / ویکی ووککاپوئرا چیست؟

کاپوئرا، هنری رزمی است که با دیدن حرکات و نمایش آنها متوجه فرق عمده آن با سایر ورزش های رزمی می شود. چراکه درکنار حرکات موزون و اکروباتیک، این ورزش پر است از…

 


در سفر به چین دنبال چه مکان هایی بگردیم؟

 مکان های جذاب در سفر به چین آنقدر زیاد است که در این متن کوچک فقط می توان به چند مورد آن اشاره کرد . شاید هم لازم باشد در چندین پست به معرفی این مکان های گردشگری بپردازیم .

شرح مختصری از چند مورد از این مکان ها به قرار زیر است:

  • دیوار بزرگ چین – اگر دوست دارید در سفر به چین بر روی طولانی ترین ساخته نظامی بشر قدم بزنید حتما از این مکان دیدنی بازدید کنید.
  • شهر ممنوعه – اهل معماری و دیدن سازه های چوبی هستید ؟ شهر ممنوعه در پکن از جمله وسیع ترین مجموعه های معماری چوبی جهان به شمار می رود . از دیدن آن فراموش نکنید.
  • قصر تابستانی – این کاخ در 15 کیلومتری پکن قرار دارد و نمونه ای بی نظیر از طراحی باغ های چینی است.
  • معبد آسمانی – این معبد در جنوب شهر ممنوعه واقع شده است . پادشاهان سلسله مینگ در این معبد برای آسمان و پرباری محصولات قربانی می کردند و مراسم باشکوهی برگزار می شد.
  • میدان تیان آن من – در سفر به چین می توانید بزرگترین میدان جهان را در مرکز پکن ببنید. اطراف این میدان پر است از بناهای مهم تاریخی کشور چین ، این میدان در حقیقت دروازه قدیمی شهر ممنوعه بوده است.

منابع : ویکی پدیا


پیمان غیاثی نیانویسنده :

مسعود ناصری

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *