نقد و بررسی بازی RESIDENT EVIL 7

RESIDENT EVIL 7

RESIDENT EVIL 7  یک بازی ویدئویی در سبک ترس و بقا است که توسط شرکت کپ‌کام در تاریخ ۲۴ ژانویه ۲۰۱۷ برای مایکروسافت ویندوز، اکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ منتشر شد. این یازدهمین قسمت اصلی در مجموعه بازی‌های رزیدنت ایول به شمار می‌رود و بر خلاف نسخه‌های پیشین سری که با دید سنتی سوم شخص دنبال می‌شد، این نسخه به صورت چشم‌انداز اول شخص می‌باشد و داستان بازی پس از رخدادهای رزیدنت ایول ۶ اتفاق می‌افتد. نسخهٔ کنسول پلی‌استیشن ۴ شامل پشتیبانی از هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی‌آر است.

resident evil 7

بررسی بازی  RESIDENT EVIL 7

رزیدنت اویل 7 مدرکی است برای اثبات آن که گیم پلی معما محور بازی‌های سه‌گانه‌ی اصلی با کمی تغییر و تحول هم چنان جذاب است. نوآوری‌هایی مانند زاویه دوربین متفاوت، شخصیت‌های جدید و عرضه‌ی تمام بازی بر روی واقعیت مجازی با بهره بردن از همان کیفیت، هیجان و جذابیتی که با اسم رزیدنت اویل پیوند خورده، آزمون سختی بود برای کپکام که می‌توان با آسودگی گفت از آن سربلند بیرون آمده. بی شک فروش این اثر در آینده‌ی سری تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. بنابراین اگر خواهان بازگشت به دوران وحشت یا حتی چشیدن طعم شیرین نوستالژی هستید، RE7 را تهیه کنید؛ سفری هر چند کوتاه اما پرمغز و محتوا.

resident evil 7

داستان بازی  RESIDENT EVIL 7

در رزیدنت ایول ۷، بازیکن کنترل قهرمان اصلی، ایتن وینترز را در پرسپکتیو اول شخص بدست می‌گیرد. بر خلاف بیشتر قهرمان‌های اصلی در مجموعه رزیدنت ایول، ایتن فردی غیرنظامی است که از مهارت‌های مبارزه بهره چندانی ندارد. با وجود این، او به انواع مختلفی از سلاح‌های سرد و گرم از جمله اسلحه دستی، شات‌گان، تبر، شعله‌افکن، مواد منفجره و اره زنجیری برای مقابله با دشمنان دسترسی دارد. روند بازی تجربهٔ سبک ترس و بقا سنتی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. بر خلاف بسیاری از نسخه‌های پیشین این سری، رزیدنت ایول ۷ در عوض سبک اکشن، تمرکز بیشتری بر وحشت دارد. همچنین دیگر مکانیک‌های قابل توجه در نسخه‌های پیشین مجموعه، شامل حل معماها، مدیریت منابع، گیاهان شفا بخش و جعبه‌های آیتم نقش کلیدی در این قسمت ایفا می‌کنند.از سوی دیگر، رویداد فوری نیز به طور کامل در این قسمت حذف شده است.

گیم پلی بازی  RESIDENT EVIL 7

آنچه از گیم پلی بازی میتوانیم بفهمیم این است که بازی سراسر مملو از وحشت و صحنه های مهیج است. بازی از زمینه معمایی و فکری نیز بهره می برد و جزئیات مختلفی را بر سر راه شما قرار می دهد.بازی از نظر گرافیکی مطابق با استانداردهای نسل جدید پلتفرم ها ساخته شده و از گرافیک خوبی بهره مند است. همچنین، طراحی فضاها و محیط های بازی همراه با عناصر تاثیرگذار ژانر وحشت، توانسته این بازی را دوباره به صدر بازی های ترسناک بازگرداند.

سیستم مورد نیاز بازی RESIDENT EVIL 7

 

Resident evil 7

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

  • سیستم عامل: نسخه ۶۴ بیتی ویندوز ۷، ۸ یا ۸٫۱، ۱۰
  • پردازنده: Intel Core i5-4460, 2.70GHz یا AMD FX-6300 یا بهتر
  • حافظه: ۸ گیگابایت رم
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 760 یا AMD Radeon R7 260x
  • دایرکت‌ ایکس: نسخه ۱۱

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی:

  • سیستم عامل: نسخه ۶۴ بیتی ویندوز ۷، ۸ یا ۸٫۱، ۱۰
  • پردازنده: Intel Core i7 3770 3.4GHz یا AMD یا بهتر
  • حافظه: ۸ گیگابایت رم
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 960 یا AMD Radeon R9 280X یا بهتر
  • دایرکت ایکس: نسخه 11

 

به امید فردایی روشن.

منابع:   zoomg  /  RESIDENT EVIL

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *