در مورد جاذبه های گردشگری مکزیک چه می دانید؟

در مورد جاذبه های گردشگری مکزیک چه می دانید؟ / ویکی ووک

در پست های قبلی در باره جاذبه های گردشگری  چند کشور آسیایی و  اروپایی و کشوری از آمریکای لاتین با هم صحبت کردیم . حال می خواهیم سری به آمریکای مرکزی بزنیم. اگر شما هم علاقه مند به جاذبه های گردشگری مکزیک هستید ما را در سفر به این کشور همراهی کنید.

اهمیت جاذبه های گردشگری مکزیک

 بر اساس آمار سال 2015 سازمان جهانی گردشگری مکزیک با داشتن بیش از 32 میلیون گردشگر نهمین کشور دنیا  و همچنین دومین کشور آمریکای شمالی بعد از ایالات متحده است .این کشور آمریکایی نیز  یکی دیگر از مقاصد مهم گردشگری جهان به شمار می رود . در مکزیک مجموعه ای متنوع از جاذبه های گردشگری وجود دارد از سواحل رویایی تا غذاهای متنوع و مناظری با چشم اندازهای دیدنی.

 

در مورد جاذبه های گردشگری مکزیک چه می دانید؟ / ویکی ووک

 


شاید دوست داشته باشید

راز جذابیت در چیست؟ / ویکی ووکراز جذابیت در چیست؟

یکی از مهمترین رموز رسیدن به جذابیت این است که بدانیم جذابیت چیزی غیر از زیبایی است‌ . شخص می‌تواند صورت زیبایی نداشته باشد اما…

 


جاذبه های گردشگری مکزیک کجا قرار دارند؟

 جاذبه های گردشگری مکزیک را می توان در سرتاسر این کشور آمریکایی مشاهده کرد.

 

در مورد جاذبه های گردشگری مکزیک چه می دانید؟ / ویکی ووک

 

به مواردی از این جاذبه ها در زیر اشاره شده است:

  • گوآناخوآتو – اگر اهل موسیقی هستید می توانید در کافه های حاشیه خیابان های این شهر از موسیقی سنتی ماریاچی لذت ببرید . این شهر دارای تونل های زیر زمینی منحصر به فردی است که امکان تردد در آن را فراهم می آورد .
  • تئوتیهواکان – اگر تصور می کنید برای دیدن اهرام باید حتما راهی مصر شد سخت در اشتباهید . اهرام این شهر جزو جاذبه های گردشگری مکزیک هستند . هرم هایی که توسط آزتک ها در قرون اولیه میلادی بنا شده اند . هرم خورشید و ماه از آن جمله اند .
  • ویرانه های تولوم – مایاها علاوه بر مناطق مسکونی که در دل جنگل های استوایی ساخته بودند شهری باستانی را بر فراز صخره ای با ارتفاع 12 متر مشرف به دریای کارائیب بنا نهادند که اکنون مورد توجه توریست هاست و هر ساله گردشگران زیادی برای دیدن آن به این مکان می آیند .
  • پوئبلا – از مشهورترین جاذبه های گردشگری مکزیک است که به پایتخت غذا مشهور شده است . از غذای سنتی مکزیک در این شهر میل کنید .
  • تخکو – شهر نقره یکی دیگر از جاذبه های گردشگری مکزیک است . در این شهر شما با انواع مصنوعات نقره ای آشنا می شوید .
  • اوآخاکا – یکی از جاذبه های گردشگری مکزیک این شهر با آثار متعدد باستانی است که یادآور استعمار کهن در این سرزمین است .

منابع : ویکی پدیا


پیمان غیاثی نیانویسنده :

مسعود ناصری

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *