در مورد جاذبه های گردشگری فرانسه چه می‌دانید؟

در مورد جاذبه های گردشگری فرانسه چه می‌دانید؟ / ویکی ووک

در پست‌های قبلی سعی کردیم درباره جاذبه های گردشگری  دو کشور شرق آسیا باهم صحبت کنیم. معبد آسمانی و قصر تابستانی را در چین و کوه فوجی و معبد کیومیزو  در ژاپن را معرفی کردیم و سری هم به شهر ممنوعه و برج توکیو زدیم. در ادامه می‌خواهیم سفری به یکی از کشورهای اروپای غربی داشته باشیم. اگر شما هم علاقه‌مند به  جاذبه های گردشگری فرانسه هستید ما را در سفر به این کشور همراهی کنید.

اهمیت جاذبه های گردشگری فرانسه

 

در مورد جاذبه های گردشگری فرانسه چه می‌دانید؟ / ویکی ووک

 

فرانسه یکی از مقاصد مهم گردشگری جهان است به طوری که در سال 2013 نزدیک به 85 میلیون نفر از جاذبه های گردشگری فرانسه دیدن کردند ( یعنی بیش از جمعیت فرانسه ) همچنین در این سال فرانسه به عنوان محبوب ترین کشور دنیا از نظر جاذبه های گردشگری و سومین کشور به لحاظ درآمد توریستی شناخته شد. وجود  37 جاذبه گردشگری  ثبت شده  در فهرست یونسکو هر گردشگری را وسوسه می کند تا سری به این کشور بزند.


شاید دوست داشته باشید

باتری خودرو چیست و چگونه کار می کند؟ / ویکی ووکباتری خودرو چیست و چگونه کار می کند؟

باتری خودرو دستگاهی است که برای تامین انرژی لازم برای استارت زدن ، جرقه زدن ، روشنایی و استفاده بقیه لوازم برقی خودرو تعبیه شده است .همچنین…

 

 


جاذبه های گردشگری فرانسه کجا قرار دارند؟

 

در مورد جاذبه‌های گردشگری فرانسه چه می‌دانید؟ / ویکی ووک

 

جاذبه های گردشگری فرانسه را می توان  در سرتاسر این کشور اروپایی مشاهده کرد. به مواردی از این جاذبه ها در زیر اشاره شده است :

  • برج ایفل – کمتر کسی است که نام این برج فلزی را نشنیده یا حداقل تصویری از آن در ذهن نداشته باشد . نماد فرانسه در کنار رود سن در پاریس قرار دارد . برای رسیدن به بالای برج باید حوصله بالارفتن از 1665 پله را داشته باشید .
  • کاخ ورسای – اگر سری به حومه شهر پاریس بزنید می توانید مجموعه بزرگترین کاخ های سلطنتی دنیا را در آنجا ببینید . این کاخ محل زندگی پادشاهان فرانسه بوده است .
  • موزه لوور– پربازدیدترین موزه جهان در سال 2017 یکی از مشهورترین جاذبه های گردشگری فرانسه است .این بنای تاریخی در مرکز شهر پاریس قرار دارد .
  • مرکز ژرژ پمپیدو – اگر دنبال ساختمانی می گردید که دل و روده اش بیرون ریخته باشد حتما سری به این مکان بزنید . طرحان این مرکز را طوری طراحی کرده اند که کلیه سیم کشی ها و لوله کشی های ساختمان به جای توکار در بیرون و روی کار سازه اجرا شده اند .
  • قلعه چمبورد – گردشگرانی که از سبک های معماری آگاهی دارند برای دیدن یک سبک معماری دوره رنسانس به سراغ این کاخ می روند . این قلعه توسط فرانسوای اول بنا شده است .
  • طاق پیروزی – در بیشتر کشورهای جهان برای یادبود و گرامی داشت جنگجویان و کسانی که از وطنشان دفاع کرده اند مکان هایی را در نظر می گیرند . در فرانسه هم این مکان که درمیدان شارل دوگلو در انتهای غربی خیابان شانزلیزه  واقع شده است برای احترام به سربازانی که در جنگ های ناپلئون جان خود را ازدست داده اند بنا شده است .از این جاذبه گردشگری فرانسه هم دیدن فرمائید.

منابع : ویکی پدیا


پیمان غیاثی نیانویسنده :

مسعود ناصری

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *