در مورد جاذبه های گردشگری آمریکا چه می دانید؟

در مورد جاذبه های گردشگری آمریکا چه می دانید؟ / ویکی ووک

در پست های قبلی در باره جاذبه های گردشگری  چند کشور آسیایی همچون هندوستان و  اروپایی همچون سوئیس و کشوری از آمریکای لاتین همچون برزیل و کشوری از آمریکای مرکزی با هم صحبت کردیم. حال می خواهیم سری به آمریکا بزنیم. اگر شما هم علاقه مند به جاذبه های گردشگری آمریکا هستید ما را در سفر به این کشور همراهی کنید.

اهمیت جاذبه های گردشگری آمریکا

بر اساس آمار سال 2015 سازمان جهانی گردشگری آمریکابا قریب به  80 میلیون گردشگر دومین کشور دنیا بعد از فرانسه و همچنین اولین کشور قاره آمریکا است .این کشور آمریکایی نیز  یکی دیگر از مقاصد مهم گردشگری جهان به شمار می رود . آمریکا به دلیل وسعت زیاد مجموعه ای متنوع از جاذبه های گردشگری را در خود جای داده است.

 

در مورد جاذبه های گردشگری آمریکا چه می دانید؟ / ویکی ووک

 


شاید دوست داشته باشید

روغن نارگیل روغن نارگیل و خواص آن

روغن نارگیل به دلیل تقویت آبرسانی و تأمین آنتی اکسیدان‌های مغذی برای پوست، از مواد…

 


جاذبه های گردشگری آمریکا کجا قرار دارند؟

 جاذبه های گردشگری آمریکارا می توان  در سرتاسر این کشورپهناور مشاهده کرد.

 

در مورد جاذبه های گردشگری آمریکا چه می دانید؟ / ویکی ووک

 

به مواردی از این جاذبه ها در زیر اشاره شده است :

  • آبشار نیاگارا – یکی از جاذبه های گردشگری آمریکا که شهرت جهانی دارد این آبشار است . البته آبشار نیاگارا در مرز کاندا و ایالات متحده قرار گرفته است و از کانادا نیز قابل دسترسی است ولی زیبایی های آن در سمت آمریکا چشم نوازتر است .
  • مجسمه آزادی – مجسمه مشهور آزادی یکی دیگر از جاذبه های گردشگری آمریکا است . اگر قصد بالارفتن از این بنا را دارید باید خود را برای بالا رفتن از سیصد و هفتاد و هفت پله آماده کنید .
  • پارک ملی کوه های بزرگ اسموکی – این پارک که یکی از آثار میراث جهانی یونسکواست آنقدر وسعت دارد که در دو ایالت کارولینای شمالی و تنسی واقع شده است . در این مکان می توانید انواع گونه های گیاهی و جانوری را مشاهده کنید .
  • کوه راش مور – از مشهورترین جاذبه های گردشگری آمریکا کوه راش مور است . مکانی برای حکاکی چهره روسای جمهور آمریکا نظیر جورج واشنگتن، توماس جفرسون، تئودور روزلوت و آبراهام لینکلن .
  • پل گلدن گیت – این پل یکی دیگر از جاذبه های گردشگری آمریکا است که نمادی معروف از کشور آمریکا به حساب می آید .از فراز این سازه آهنی نارنجی رنگ می توانید به نظاره چشم انداز دلفریب خلیج بنشینید .
  • گراند کانیون – یکی از مشهورترین جاذبه های گردشگری آمریکا پارک ملی گراند کانیون است . مناظر زیبای این پارک که در ایالت آریزونا قرار دارد محصول میلیون‌ها سال حفاری و فرسایش طبیعی رودخانه کلرادو است .

منابع : ویکی پدیا


پیمان غیاثی نیانویسنده :

مسعود ناصری

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *