در مورد جاذبه های گردشگری کانادا چه می دانید؟

در مورد جاذبه های گردشگری کانادا چه می دانید؟ / ویکی ووک

در پست های قبلی در باره جاذبه های گردشگری  چند کشور آسیایی و  اروپایی و آمریکایی با هم صحبت کردیم. حال می خواهیم سری به کانادا بزنیم. اگر شما هم علاقه مند به جاذبه های گردشگری کانادا هستید ما را در سفر به این کشور همراهی کنید.

اهمیت جاذبه های گردشگری کانادا

 

در مورد جاذبه های گردشگری کانادا چه می دانید؟ / ویکی ووک

 

بر اساس آمار سال 2015 سازمان جهانی گردشگری کانادا با قریب به  18میلیون گردشگر سومین کشور قاره آمریکا از نظر تعداد توریست بوده است .این کشور آمریکایی نیز  یکی دیگر از مقاصد مهم گردشگری جهان به شمار می رود . کانادا با داشتن سواحل زیبا  و طبیعتی بکر  و  آبشارهای دیدنی و پارک های طبیعی مجموعه ای متنوع از جاذبه های گردشگری را در خود جای داده است.


شاید دوست داشته باشید

داستان انگلیسی مورچه و ملخ داستان انگلیسی مورچه و ملخ

داستان مورچه و ملخ یکی از داستان‌های معروف نویسنده‌ی یونانی ازوپ است و جنبه اخلاقی دارد و درباره مورچه و ملخی است که…


جاذبه های گردشگری کانادا کجا قرار دارند؟

 جاذبه های گردشگری کانادا را می توان  در سرتاسر دومین کشور دنیا از نظر وسعت مشاهده کرد.

 

در مورد جاذبه های گردشگری کانادا چه می دانید؟ / ویکی ووک

 

به مواردی از این جاذبه ها در زیر اشاره شده است:

  • پارک ملی بنف – یکی از جاذبه های گردشگری کانادا این پارک پهناور است . اگر علاقه مند به اسکی و ورزش های زمستانی هستید می توانید در زمستان سری به این پارک بزنید . دریاچه زیبا و سبز رنگ لوئیس نیز در این پارک  که در قلب کوه های راکی جا خوش کرده قرار دارد .
  • خلیج هادسون – این مکان یکی دیگر از جاذبه های گردشگری کانادا است . بدون شک دیدن خرس های سفید قطبی از نزدیک می تواند خاطره ای مهیج و فراموش نشدنی باشد . همه ساله در پاییز گردشگران زیادی برای دیدن این خرس ها به این منطقه می آیند .
  • پارک ملی گراس مورن – این پارک که یکی از زیباترین مناطق طبیعی را در خود جای داده است هر ساله صدها هزار گردشگر را به سوی مناظر بی نظیر خود می کشاند . صخره های باستانی این منطقه این امکان را فراهم می کنند که دوستداران طبیعت از نزدیک چگونگی پیدایش قاره ها و اقیانوس ها را به نظاره بنشینند.
  • برج سی ان – از مشهورترین جاذبه های گردشگری کانادا برج سی ان است که در کنار دریاچه اونتاریو قرار دارد . سازه ای آهنی با ارتفاعی بیش از پانصد متر پوشیده شده از کف پوش های شیشه ای و پنجره های سراسری جلوه خاصی خصوصا در شب دارد .
  • ویسلر – روستای ویسلر یکی دیگر از جاذبه های گردشگری کانادا است . در اهمیت این روستا همین بس که المپیک زمستانی دوهزار و ده در اینجا برگزار شد . البته علاوه بر اسکی در زمستان می توان به دوچرخه سواری کوهستانی در تابستان نیز در این منطقه فکر کرد .
  • کبک قدیم – یکی دیگر از جاذبه های گردشگری کانادا که جز میراث جهانی یونسکو نیز هست شهر قدیمی کبک است . این منطقه از پربازدیدترین مکان های توریستی کانادا است . وجود موزه ها ، آثار هنری و بناهای باستانی از جذابیت های این شهر قدیمی است .

منابع : ویکی پدیا


مسعود ناصرینویسنده :

مسعود ناصری

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *