در مورد جاذبه های گردشگری برزیل چه می دانید؟

در مورد جاذبه های گردشگری برزیل چه می دانید؟ / ویکی ووک

در پست های قبلی درباره جاذبه های گردشگری  سه کشور آسیایی ( چین و ژاپن و هند ) و دوکشور اروپایی ( روسیه و فرانسه ) با هم صحبت کردیم. حال می خواهیم سری به آمریکای جنوبی بزنیم. اگر شما هم علاقه مند به جاذبه های گردشگری برزیل هستید ما را در سفر به این کشور همراهی کنید.

اهمیت جاذبه های گردشگری برزیل

برزیل از نظر وسعت پنجمین کشور دنیاست. جاذبه های گردشگری برزیل در سرتاسر نوار ساحلی این کشور گسترده شده است. این کشور نیز  یکی دیگر از مقاصد مهم گردشگری جهان به شمار می رود. در برزیل مجموعه ای متنوع از جاذبه های گردشگری وجود دارد از آبشارهای هیجان انگیز تا جنگل های انبوه گرمسیری، سواحل زیبا و چشم اندازهای طبیعی و بکر.

 

در مورد جاذبه های گردشگری برزیل چه می دانید؟ / ویکی ووک

 


شاید دوست داشته باشید

موتور وانکل چیست؟ / ویکی ووکموتور وانکل چیست؟

در این مطلب به قلب تپنده‌­­ی اتومبیل یعنی موتور رفته‌­ایم و موتور وانکل را مورد بررسی قرار می­دهیم، موتور وانکل مانند موتور بنزینی برای کارکرد خود، از فشار حاصل از سوختن سوخت و هوا بهره گیرد. اما برخلاف …

 


جاذبه های گردشگری برزیل کجا قرار دارند؟

 

در مورد جاذبه های گردشگری برزیل چه می دانید؟ / ویکی ووک

 

 جاذبه های گردشگری برزیل  را می توان  در سرتاسر خط ساحلی این کشور استوایی مشاهده کرد.

به مواردی از این جاذبه ها در زیر اشاره شده است:

  • رودخانه آمازون – اگر می خواهید قایقرانی در حجیم ترین رودخانه جهان را تجربه کنید حتما سری به اینجا بزنید .
  • مجسمه حضرت مسیح – این مجسمه یکی از عجایب هفت گانه دنیای جدید به طول 125 متر بر فراز ریودوژانیرو است .
  • آبشار ایگواکو – یکی از عجایب خلقت شاید آبشارهای ایگواکو است که در دو کشور برزیل و آرژانتین قرار دارد . آبشارهایی بس دیدنی و شگفت انگیز با صحنه هایی دیدنی از عظمت طبیعت.

 

در مورد جاذبه های گردشگری برزیل چه می دانید؟ / ویکی ووک

 

  • کارناوال ریو – اگر شما هم یکی از توریست های خوش شانس باشید که در مدت 4 روزه کارناوال های شهر ریو در این مکان حضور داشته باشید می توانید از جشن و پایکوبی که تمام شهر را در این ایام فراگرفته برخوردار شوید .
  • پانتانال – بزرگترین تالاب جهان یکی دیگر از جاذبه های گردشگری برزیل است . مکانی بکر برای این که شما حیات وحش را از نزدیک به نظاره بنشینید .
  • سواحل – سواحل برزیل یکی از پرجاذبه ترین سواحل دنیا برای گردشگران است . محیطی ایده آل برای انواع ورزش های آبی نظیر موج سواری و غواصی .
  • تئاتر آمازوناس – یکی دیگر از جاذبه های گردشگری برزیل سازه ای بی نظیر در قلب جنگل های آمازون است . گنبد این عمارت به شکل پرچم برزیل ساخته شده است .
  • اورو پرتو – مرکز کشف طلا توسط استعمارگران که به معنی طلای سیاه است . شهری زیبا با معماری پرتغالی .این شهر در قرن هفده میلادی بنا شده است .

منابع : parsacity


پیمان غیاثی نیانویسنده :

مسعود ناصری

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *