چه میوه‌هایی باعث زیبایی نوزاد می شود؟

چه میوه‌هایی باعث زیبایی نوزاد می شود؟ / ویکی ووک

ژنتیک در زیبایی نقش زیادی دارد و در این شکی نیست اما تغذیه مادر و پدر نیز در این امر بسیار مهم است. خوراکی هایی هستند که خوردن آنان در دوران بارداری باعث زیبایی نوزاد می شود. از بین آن خوراکی ها در این مطلب میخواهیم میوه هایی را که باعث زیبایی نوزاد می شود را بررسی کنیم و بقیه خوراکی را در مطالب بعدی بررسی می کنیم.

میوه های مفید برای زیبایی نوزاد

پرتقال

این میوه سرشار از ویتامین c است و برای تقویت و کلاژن سازی پوست جنین لازم است، پس در برنامه غذایی خود از این میوه استفاده کنید.

آناناس

این میوه سرشار از آهن و ویتامین C است و توصیه می شود آناناس تازه یا آب آناناس را هفته ای یک بار مصرف کنید. خوردن آب آناناس به همراه یک قاشق عسل برای زیبایی و شادابی پوست مادر و جنین مفید است.

 

چه میوه‌هایی باعث زیبایی نوزاد می شود؟ / ویکی ووک

 


شاید دوست داشته باشید

سالاد روسی و طرز تهیه آن / ویکی ووکسالاد روسی و طرز تهیه آن

 بیشتر کسانی که اضافه وزن دارند اغلب برای وعده شام خود از انواع سالادها استفاده می کنند که البته در این صورت باید سالاد…

 


خوردن گلابی توسط پدر

خوردن گلابی توسط پدر سبب زیبایی فرزند می شود . به گزارش برنا، در کتاب کافی از امام صادق (ع) نقل شده است، ایشان در حالی که به کودکی زیبا می نگریست فرمود : باید پدر این پسر بچه ، گلابی خورده باشد.خوردن گلابی مایه قوت قلب ، پاکی معده ، صفای دل ، دلیری و زیبایی بچه می شود.

سیب

سیب نیز درزیبایی کودک بسیار تأثیرگذار است. از طرفی مصرف انجیر و شنبلیله از ریزش مو جلوگیری می کند و سبب افزایش مو می شود. اگر می‎خواهید نوزادی با چشمان زیبا داشته باشید، توصیه می‎شود مصرف رازیانه و بادیان را فراموش نکنید. مصرف میوه به خطر سقط جنین را کاهش می دهد، نوزاد را زیبا و از ویار دوران بارداری جلوگیری می کند.

همچنین خوردن توت فرنگی و هلو نیز در زیبایی نوزاد و شادابی پوست زن باردار تاثیر دارد.

به امید فردایی روشن 🙂

منابع: زندگی سلام

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *