بررسی خودرو آزرا گرنجور 2018

بررسی خودرو آزرا گرنجور 2018 / ویکی ووک

آزرا یکی از محصولات محبوب و پر فروش شرکت خودروسازی هیوندای می باشد که جدید ترین محصول 2018 خود یعنی آزرا گرنجور 2018 را با طراحی جذاب و امکانات رفاهی به روزتر را راهی بازار کرده است که به همین بهانه به بررسی مشخصات فنی و نوآوری های ظاهری آزرا گرنجور 2018 می پردازیم. در بخش های قبلی خودروهای روز دنیا مانند  فولکس واگن پاسات جی تی ۲۰۱۸، سوناتا 2018 و کیا فورته ۲۰۱۹ را مورد بررسی از لحاظ مشخصات فنی و ظاهری قرار داده ایم که درصورت اشتیاق به خودروها می توانید اطلاعاتی درباره این اتومبیل ها هم به دست آورید.

مشخصات فنی هیوندای آزرا گرنجور 2018

بررسی خودرو آزرا گرنجور 2018 / ویکی ووک

نسل ششم آزرا قلب تپنده بسیار قوی برخوردار است که قرار است با کوچکترین پیشرانه خود یعنی پیشرانه 2.4 لیتری چهار سیلندر به ایران وارد شود. این هیوندای آزرا گرنجور 2018 توانایی تولید 241 نیوتن‌متر گشتاور به قدرت 187 اسب بخار را دارد که یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک وظیفه ی انتقال قدرت را به چرخ ها برعهده گرفته است. حداکثر سرعت این آزرا جذاب و شیک 213 کیلومتر بر ساعت خواهد بود که شتاب صفر تاصدی آن برابر با 9.7 ثانیه اعلام شده است.

این خودرو به سه پیشرانه دیگر مجهز می شود که مشخصات این سه مدل به شرح زیر می باشد:

  • پیشرانه دوم: حجم موتوری سه لیتر شش سیلندر که توانایی تولید 247 اسب بخار نیرو و 284 نیوتن متر گشتاور دارد.
  • پیشرانه سوم: حجم موتوری سه لیتر که یک همراه با یک جعبه دنده 8 سرعته نیرویی معادل 257 اسب بخار و 304 نیوتن متر گشتاور را تولید می کند.
  • پیشرانه چهارم: قدرتمند ترین پیشرانه این خودرو یک پیشرانه 3.5 لیتری شش سیلندر خورجینی می باشد که قدرتی معادل 286 اسب بخار و گشتاور 338 نیوتن متر را تولید می کند.

مشخصات ظاهری و داخلی هیوندای آزرا گرنجور 2018

ظاهر هیوندای آزرا گرنجور 2018 نسبت به نسل قبلی خود کاملا متحول شده و با جلوپنجره شش ضلعی شیک تر و چراغ های LED کاملا همگون با بدنه، ظاهری بسیار جذاب و اسپرت ساخته است. همچنین در این مدل آزرا خطوط طراحی شده بر روی بدنه و پوزه کشیده تر شده آن شباهت این خودرو با در طراحی با جنسیس این شرکت نشان می دهد. در این سدان جذاب طراحی چراغ های هالوژنی، جلوپنجره بزرگ و شیب ملایم خط سقفی در عقب اتومبیلی منسجم و یکپارچه با ظاهری زیبا را ساخته است. در داخل کابین گرنجور ۲۰۱۸ نوآوری در طراحی داشبورد بعضا دیده می شود، اما فضا همان فضایی است که در اکثر مدل های این شرکت می باشد.

بررسی خودرو آزرا گرنجور 2018 / ویکی ووک

درکنار ویژه تر شدن طرح داشبورد، نمایشگر ۸ اینچی با قابلیت اتصال با اندرویداتو و اپل کارپلی و تعبیه سرگرمی برای راحتی سرنشینان و راننده وجود دارد و همچنین آپشن های مختلفی مانند:

  • کروز کنترل
  • سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک
  • سیستم کنترل ناوبری
  • تماس تلفنی
  • استارت دکمه ایی
  • صندلی های برقی مجهز به سردکن و گرمکن
  • آینه های بغل برقی و گرم شونده
  • دوربین 360 درجه

در آزرا گرنجور ۲۰۱۸ قرار گرفته است تا راننده و سرنشینان از رانندگی در این مدل هیوندای جذاب و دوست داشتنی نهایت لذت را ببرند.

منبع: carbalad

 

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *