در مورد جاذبه های گردشگری اتریش چه می دانید؟

در مورد جاذبه های گردشگری اتریش چه می دانید؟ / ویکی ووک

در پست های قبلی در باره جاذبه های گردشگری  چند کشور آسیایی و  اروپایی و آمریکایی با هم صحبت کردیم . حال می خواهیم سری به اتریش بزنیم. اگر شما هم علاقه مند به جاذبه های گردشگری اتریش هستید ما را در سفر به این کشور همراهی کنید.

اهمیت جاذبه های گردشگری اتریش

 

در مورد جاذبه های گردشگری اتریش چه می دانید؟ / ویکی ووک

 

بر اساس آمار سال 2015 سازمان جهانی گردشگری اتریش با بیش از30 میلیون گردشگر هشتمین کشور قاره اروپا از نظر تعداد توریست بوده است .این کشور اروپایی نیز  یکی دیگر از مقاصد مهم گردشگری جهان به شمار می رود . این کشور با داشتن کلیساها ، قلعه ها و موزه ها مجموعه ای متنوع از جاذبه های گردشگری را در خود جای داده است.

 

در مورد جاذبه های گردشگری اتریش چه می دانید؟ / ویکی ووک

 


شاید دوست داشته باشید

بررسی جدیدترین کانسپت فولکس واگن ID Vizzion / ویکی ووکبررسی جدیدترین کانسپت فولکس واگن ID Vizzion

قوای محرکه فولکس واگن ID Vizzion همانطور که گفته شد بصورت پاک و کاملا برقی خواهد بود. این خودرو در بخش پیشرانه خود از دو موتور الکتریکی، یکی در…


جاذبه های گردشگری اتریش کجا قرار دارند؟‌

 جاذبه های گردشگری اتریش را می توان  در سرتاسر این کشور اروپایی مشاهده کرد.

به مواردی از این جاذبه ها در زیر اشاره شده است:

 

در مورد جاذبه های گردشگری اتریش چه می دانید؟ / ویکی ووک

 

  • هال اشتات – یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری اتریش روستای کوچک و دیدنی هال اشتات است . این روستا به دلیل تولید نمک از دیرباز مشهور بوده است . در این مکان می توانید اجساد مومیایی انسان های ماقبل تاریخ که در نمک قرار گرفته اند را مشاهده کنید
  • سالزبورگ –این شهر یکی دیگر از جاذبه های گردشگری اتریش است . اگر به موسیقی علاقه مند هستید می توانید از محل تولد موتزارت و موزه و مجسمه او دیدن کنید و از جشنواره های موسیقی لذت ببرید .
  • زل آم سی – این مکان یکی از مشهورترین مناطق توریستی آلپی است . وجود دریاچه فیروزه ای رنگ و چشمه های زلالی که از آلپ سرچشمه می گیرند گردشگران زیادی را از سرتاسر دنیا هر ساله به این جا می کشاند .
  • گراس گلاکنر – از دیگرجاذبه های گردشگری اتریش جاده خوش آب و هوا در بلندترین نقطه این کشور است . از این جاده می توانید این کشور را ببینید . جاده ای که از دل جنگل ها و علفزارها و قله های یخی می گذرد .
  • غار ایریشن ولت – این غار یکی دیگر از جاذبه های گردشگری اتریش است . بزرگترین غار یخی دنیا بر اثر انعکاس نور چراغ های نصب شده در غار منظره های دلفریبی را بر روی غار یخ زده ایجاد می کند .
  • هوچواسترویتز – یکی دیگر از جاذبه های گردشگری اتریش قلعه باشکوه هوچواسترویتز است . این قلعه قرون وسطایی بر فراز یک صخره 160 متری بنا شده است و شما می توانید از هر کدام از 14 گیت آن وارد شوید و مسیر  620 متری گردشگری را بپیمایید .

منابع : ویکی پدیا


پیمان غیاثی نیانویسنده :

مسعود ناصری

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *