مروری بر فیلم زیر سقف دودی اثر پوران درخشنده

سلام به تمام کاربران محترم سایت ویکی ووک و آرزوی موفقیت برای تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات جام جهانی. امروز فیلم زیر سقف دودی رو انتخاب کردم تا این فیلم رو به شما عزیزان معرفی کنم. این فیلم ساخته پوران درخشنده است و در ژانر اجتماعی قرار دارد. پیشنهاد میکنم حتما این فیلم را ببینید. در این مطلب مروری داریم بر این فیلم.

تا کنون درباره فیلم لاک قرمز و فیلم بیست و یک روز بعد صحبت کردیم. فیلم زیر سقف دودی همانند دو فیلم گذشته، موضوعی اجتماعی دارد و درباره سردشدن روابط عاطفی و زناشویی میان زن و شوهر و مسائل مرتبط با آن است.

در این فیلم نگاهی وجود دارد که نشان میدهد زن و شوهر در زندگی باید حواسشان ابتدا به خود و بعد به فرزندان و پیرامونشان باشد تا بتوانند یک زندگی خوب داشته باشند. همه چیز در زندگی پول نیست. نباید تصور کرد که صرف تأمین مالی خانواده دیگر موضوعی مهم نیست. بلکه روابط عاطفی در میان اعضای خانواده مهمترین عامل برای همبستگی اعضای آن، شاد بودن و لذت بردن در زندگی است.

با دیدن این فیلم آدمی به این فکر می افتد که توجه کردن فقط به خواسته های خود و نادیده گرفتن خواسته های اعضای دیگر یک خانواده، میتواند تبعات جبران ناپذیری را برای خودِ فرد ایجاد کند و شادی و شادابی زندگی را از او سلب کند.

فیلم زیر سقف دودی – ویکی ووک

درباره فیلم زیر سقف دودی

فیلم زیر سقف دودی در سال 1395 به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی پوران درخشنده تولید شده است. پوران درخشنده که در رزومه خود فیلم های اجتماعی قابل قبولی را ساخته است، در این فیلم با نگاهی متفاوت به روابط میان زن و شوهر و طلاق عاطفی در خانواده میپردازد.

مدیر فیلمبرداری این اثر مسعود سلامی است و موسیقی متن آن توسط کارن همایونفر ساخته شده است. تیتراژ پایانی این فیلم توسط سینا سرلک خوانده و اجرا شده است که میتوانید فایل با کیفیت آن را در انتهای این مطلب دانلود (دریافت) کنید.

این فیلم در سال 96 پروانه نمایش گرفته و توسط تصویر گستر پاسارگاد در شبکه نمایش خانگی منتشر شده است.

 

داستان فیلم زیر سقف دودی

داستان فیلم اینگونه روایت میشود که شیرین (مریلا زارعی) در خانواده ای 3 نفره به همراه همسر و پسرش زندگی میکند. همسر او، بهرام (فرهاد اصلانی) کارش را اصل قرارداده و فکر میکند صرف تأمین مالی همسر و فرزندش مسئولیت دیگری در قبال آنان ندارد.

این شیوه زندگی میان شیرین و بهرام طلاق عاطفی ایجاد کرده، به طوری که آنان را از فکر تنها فرزندشان دور کرده است. در حالی که او در شرایط مناسبی قرار ندارد. از طرفی دیگر بهرام فکر میکند مشکل زندگی اش را میتواند با یک زندگی جدید حل کند. بنابراین وارد رابطه با زنی دیگر که نقشش را بهنوش طباطبایی ایفا میکند میشود. اما…

 

بازیگران فیلم زیر سقف دودی

به جرأت میتوان گفت که بازی فرهاد اصلانی و مریلا زارعی در این فیلم فوق العاده است. بازی سایر بازیگران نیز، در این فیلم قابل تحسین است. در ادامه لیست بازیگران اصلی فیلم زیر سقف دودی قابل مشاهده است.

ردیف نقش بازیگر
1 شیرین – نقش اصلی مریلا زارعی
2 بهرام فرهاد اصلانی
3 مشاور روانشناس آزیتا حاجیان
4 زن دوم بهرام بهنوش طباطبایی
5 پسر شیرین – آرمان ابوالفضل میری
6 نامزد آرمان لاله مرزبان
7 دوست آرمان شهرام حقیقت دوست
8 دوست آرمان حسام نواب صفوی

در ادامه تصاویری از بازیگران با گریم مربوط به فیلم قابل مشاهده است.

جوایز فیلم زیر سقف دودی

  • بهترین بازیگر نقش اول زن در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر
  • بهترین چهره پردازی در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر
  • کاندید شش جایزه در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر

در ادامه میتوانید بخشی از فیلم زیر سقف دودی را مشاهده کنید.

دانلود تیتراژ پایانی زیر سقف دودی با صدای سینا سرلک

در صورت تمایل میتوانید پست سریال شهرزاد را مشاهده و مطالعه نمایید.

 

دانلود فیلم زیر سقف دودی

در صورت تمایل میتوانید فیلم زیر سقف دودی را به صورت قانونی و با کیفیت دلخواه از طریق لینک های زیر دانلود نمایید.

حجم قیمت – تومان کیفیت
دانلود 728 MB 1500 480p
دانلود 1.06 GB 1800 720p
دانلود 1.7 GB 2000 1080p
دانلود 4.03 GB 2500 1080HQ
میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *