مروری بر فیلم قاتل اهلی اثر مسعود کیمیایی

فیلم قاتل اهلی – ویکی ووک

یکی از فیلم هایی که به تازگی وارد شبکه نمایش خانگی شده است، فیلم قاتل اهلی است که محصول سال 1395 است. در این پست میخواهیم به معرفی این فیلم بپردازیم. به علاقه مندان به فیلم های سیاسی پیشنهاد میکنم این فیلم را ببینند.

تا کنون درباره فیلم لاک قرمز و فیلم بیست و یک روز بعد صحبت کردیم. فیلم قاتل اهلی برخلاف این فیلم ها، موضوع اصلیش سیاسی است و شاید بهتر بگویم نقد سیاسی است که در دل یک ماجرای دارماتیک بیان میشود.

بر خلاف اینکه در پشت پاکت محصول درج شده است موضوع اجتماعی، اما این فیلم کاملاً سیاسی است و به صورت بسته ای به مشکلات سیاسی موجود که منجر به مشکلات معیشتی مردم میشود، اشاره میکند.

این فیلم نگاهی دارد به جریانی سیاسی که مشکلات عدیده ای را برای مردم با خود خواهی و جاه طلبی خود ایجاد نموده است. شاید محدودیت ها، اجازه این را نمیدهد که فیلم به وضوح به مسائل اشاره کند اما سعی شده است در کنار یک ماجرای دراماتیک به این موضوع نیز اشاره شود.

دیدن این فیلم برای علاقه مندان به فیلم های سیاسی داخلی، خالی از لطف نخواهد بود.

فیلم قاتل اهلی – ویکی ووک

درباره فیلم قاتل اهلی

فیلم قاتل اهلی در سال 1395 به نویسندگی و کارگردانی مسعود کیمیایی و تهیه کنندگی منصور لشکری قوچانی تولید شده است. کیمیایی سعی کرده است در این فیلم نقدی به مشکلات معیشتی مردم که مبتنی بر سیاسی کاری و سیاست زدگی برخی افراد و جاه طلبی آنان است، بزند.

مدیر فیلمبرداری این اثر فرشاد محمدی است و تدوین فیلم توسط بهرام دهقانی انجام شده است. اشعاری که در فیلم نیز خوانده میشود را یغما گلرویی سروده است.

این فیلم در سال 97 پروانه نمایش گرفته و توسط تصویر هنر اول در شبکه نمایش خانگی منتشر شده است. مدت این فیلم 106 دقیقه است

 

داستان فیلم قاتل اهلی

شخصیت اصلی فیلم یعنی حاج آقا دکتر جلال سروش که نقش او را پرویز پرستویی بازی میکند، کارآفرین بخش خصوصی است که با توجه به نگاه و اعتقادش تلاش دارد تا چرخ اقتصادی را به نیت رفع مشکلات معیشتی و پیشرفت اقتصادی مردم بچرخاند، اما در این میان شرکتی بنام پیسارو وجود دارد که دکتر سروش میخواهد مفاسد اقتصادی آنان را برای مردم آشکار سازد.

این شرکت که مافیای قدرت است، با پرونده سازی سعی دارد دکتر سروش را از سر راه خود بردارد.

در این میان دختر دکتر سروش، مهتاب (پگاه آهنگرانی) عاشق یک خواننده پاپ به نام بهمن (پولاد کیمیایی) میشود که این موضوع به داستان هایی که دکتر دارد اضافه میشود.

از سوی دیگر سیاوش (امیر جدیدی) که معتمد دکتر است با عملکردش اعتماد دکتر را از خود سلب کرده و دکتر را در این راه بیش از پیش تنها میگذارد.

اما دکتر با همه این ها سعی دارد دست شرکت پیسارو را برای همه رو کند.

 

بازیگران فیلم قاتل اهلی

میتوان گفت که بازی امیر جدیدی و پرویز پرستویی در این فیلم بیشتر از دیگر بازیگران به چشم می آید. بازی سایر بازیگران اصلی نیز، در این فیلم قابل تحسین است. در ادامه لیست بازیگران اصلی فیلم قاتل اهلی قابل مشاهده است.

ردیف نقش بازیگر
1 دکتر جلال سروش – نقش اصلی پروزی پرستویی
2 بهمن پولاد کیمیایی
3 سیاوش مطلق امیر جدیدی
4 مهتاب – دختر سروش پگاه آهنگرانی
5 حاج آقا نوربخش پرویز پور حسینی
6 احمد کیا حمیدرضا آذرنگ

در ادامه تصاویری از بازیگران با گریم مربوط به فیلم قابل مشاهده است.

در ادامه میتوانید بخشی از فیلم قاتل اهلی را مشاهده کنید.

در صورت تمایل میتوانید پست سریال شهرزاد را مشاهده و مطالعه نمایید.

 

دانلود فیلم قاتل اهلی

در صورت تمایل میتوانید فیلم قاتل اهلی را به صورت قانونی و با کیفیت دلخواه از طریق لینک های زیر دانلود نمایید.

حجم قیمت – تومان کیفیت
دانلود 888 MB 2500 480p
دانلود 1.6 GB 3000 720p
دانلود 2.4 GB 3500 1080p
دانلود 3.5 GB 4000 1080HQ
میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *