در مورد جاذبه های گردشگری آفریقای جنوبی چه می دانید؟

در مورد جاذبه های گردشگری آفریقای جنوبی چه می دانید؟ / ویکی ووک

در پست های قبلی در باره جاذبه های گردشگری  چند کشور آسیایی و  اروپایی و آمریکایی با هم صحبت کردیم. حال می خواهیم سری به آفریقای جنوبی بزنیم. اگر شما هم علاقه مند به جاذبه های گردشگری آفریقای جنوبی هستید ما را در سفر به این کشور همراهی کنید.

اهمیت جاذبه های گردشگری آفریقای جنوبی

 

در مورد جاذبه های گردشگری آفریقای جنوبی چه می دانید؟ / ویکی ووک

 

بر اساس آمار سال 2015 سازمان جهانی گردشگری آفریقای جنوبی با قریب به  15میلیون گردشگر اولین کشور قاره آفریقا از نظر تعداد توریست بوده است .این کشور آفریقایی نیز  یکی دیگر از مقاصد مهم گردشگری جهان به شمار می رود . آفریقای جنوبی با داشتن سواحل زیبا  و شهرهای مدرن و پارک های طبیعی متعدد مجموعه ای متنوع از جاذبه های گردشگری را در خود جای داده است .

 

در مورد جاذبه های گردشگری آفریقای جنوبی چه می دانید؟ / ویکی ووک

 


شاید دوست داشته باشید

موی سر چگونه از موی سر خود مراقبت کنیم؟

شست‌وشوی روزانه موها باعث تمیز شدن ظاهری آن‌ها می‌شود اما همین شستشو باعث تحریک…

 


جاذبه های گردشگری آفریقای جنوبی کجا قرار دارند؟

 جاذبه های گردشگری آفریقای جنوبی را می توان  در سرتاسر این کشور مشاهده کرد.

 

در مورد جاذبه های گردشگری آفریقای جنوبی چه می دانید؟ / ویکی ووک

 

به مواردی از این جاذبه ها در زیر اشاره شده است :

  • پارک ملی کروگر – یکی از جاذبه های گردشگری آفریقای جنوبی این پارک پهناور است . اگر علاقه مند به تورهای سافاری هستید می توانید در سطح این پارک گردشی داشته باشید . گونه های بی نظیر جانوری و گیاهی گردشگران بی شماری را هر ساله راهی این مکان تفریحی می کند .
  • سان سیتی – شهرآفتاب یکی دیگر از جاذبه های گردشگری آفریقای جنوبی است . اگر اهل ورز های آبی و گلف هستید و یا دنبال مکانی لاکچری می گردید سری به این شهر بزنید .
  • گاردن روت – این پارک که یکی از زیباترین مناطق طبیعی را در خود جای داده است هر ساله صدها هزار گردشگر را به سوی مناظر بی نظیر خود می کشاند .
  • بندر دوربان – از مشهورترین جاذبه های گردشگری آفریقای جنوبی بندر استوایی دوربان است . شهری بندری با جاذبه های فراوان و مشهور در بین اهالی ورزش با ساحلی زیبا و بازارهای فراوان برای کسانی که علاقه مند به خرید هستند .
  • ژوهانسبورگ – ژوهانسبورگ یکی دیگر از جاذبه های گردشگری آفریقای جنوبی است . شهری پر از معادن طلا و بزرگترین شهر آفریقای جنوبی که پس از جام جهانی فوتبال مورد توجه بیشتر گردشگران قرار گرفته است .
  • هرمانوس – یکی دیگر از جاذبه های گردشگری آفریقای جنوبی منطقه حفاظت شده با آب های کم عمقی است که به طول ده کیلومتر در کنار ساحل کشیده شده و محلی جذاب برای تماشای نهنگ های غول پیکر دریایی است .

منابع : ویکی پدیا


پیمان غیاثی نیانویسنده :

مسعود ناصری

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *