داستان انگیزشی شماره 10 – هدیه عید

داستان انگیزشی شماره 10 - هدیه عید / ویکی ووک

کلمه انسان با محبت معنی می‌دهد انسان ها برای زندگی کردن، تلاش کردن و موفقیت، نیاز به محبت کردن و دوستداشتن دارند. و چقدر زیباست این حس که یکی، فقط یک نفر را در سطح جهان خوشحال کنیم. در ادامه متن داستان انگیزشی شماره 10 را باهم میخوانیم،


حدیث روز

أمیرالمومنین علی (ع):
سلوا القلوب عن المودات فإنها شواهد لاتقبل الرشا

دوستی و محبت را از دل بپرسید، چرا که دلها گواهی رشوه ناپذیرند.


متن داستان انگیزشی شماره 10

 

داستان انگیزشی شماره 10 - هدیه عید / ویکی ووک

 

هدیه عید

برادر بزرگ‌ترش برای تبریک سال نو یک ماشین زیبا برای او خریده بود. روزی وقتی بعد از اتمام کارش، دفترش را ترک، با تعجب دید که پسر کوچکی در کنار ماشین جدیدش دور میزند و با نگاه تحسین‌آمیزی به آن نگاه می‌کند. از لباس‌های پاره و کهنه پسر متوجه شد، که احتمالاً امکانات مالی خوبی ندارند. پسرک هم او را دید که به‌سوی ماشین می‌آید. پسرک پرسید: آقا، این ماشین زیبا متعلق به شماست؟ او جواب داد: بله این هدیه عید من است ، برادرم برایم خریده است.


شاید دوست داشته باشید

مکان های دیدنی کرمانشاه کجاست؟ / ویکی ووکمکان های دیدنی کرمانشاه کجاست؟

کرمانشاه که در زمان، انسان های نئاندرتال و دوران پارینه سنگی محل سکونت بشر آن دوران بوده که از بقایای سکونت آنها چندین تبرسنگی در منطقه ی گاکیه وجود دارد که…


هدیه ی عید، پسر با تعجب صدایش را بلند کرد:”یعنی برادر شما ماشین را خریده و شما هیچ پولی برای او نداده اید؟” جواب داد:” آره، و خندید.”

پسرک غبطه‌ای خورد و گفت:” ای‌کاش…” حرفش تمام نشده بود که او فکر کرد پسرک حتماً آرزو می‌کند برادری مانند برادر او داشته باشد. اما صدای شیرین پسر به گوش رسید که می‌گفت:” ای‌کاش من چنین برادری بودم!”

او بسیار تحت تأثیر قرار گرفت، احساس کرد بهترین هدیه را دریافت کرده است.

پسرک به او آموخت که خوشحال کردن دیگران بهترین هدیه است.

خدا همیشه با ماست ❤️

به امید فردایی روشن 🙂

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *