جزئیات بازی darksiders 3

darksiders 3

فروشگاه آمازون چندروز پیش اطلاعاتی از بازی darksiders 3 را منتشر کرد. با توجه به اطلاعات منتشر شده بازی Darksiders III  مطابق نسخه های قبل یک عنوان سوم شخص در سبک Action-adventure و hack and slash است. البته برخلاف نسخه قبل، به وسیله تیم بازی سازی Gunfire Games ساخته و در سال 2018 میلادی به وسیله THQ Nordic برای پلتفرم های PC ، PS4 ، Xbox One منتشر می شود.

darksiders 3

جزئیات بازی darksiders 3

با توجه به جزئیاتی و تریلری که از ابن بازی موجود است ما یک بازی با دنیای باز و مبارزات شخصیت اصلی داستان هستم. بازی دارک سایدرز3 یک بازی آخرالزمانی است، ما در این بازی هم مطابق نسخه های پیشین بازی در سبک اکشن ماجراجویانه با المان های همچون پازل و معماهای مختلف هستیم.

 

darksiders 3

داستان بازی darksiders 3

در این بازی شما کنترل شخصیت Fury  را برعهده دارید،  Fury جادوگری است که به شکل های مختلفی در بیاید و در هریک از این شکل ها، سلاح‌ها و قابلیت‌های مخصوصی خواهد داشت. همچنین با توجه به صحبت هایی که شده است شما قادر هستید در محیطی آزادانه و وسیع گشت و گذار کنید. و در این بازی هدف شما از بین بردن هفت (Sin) اصلی و خدمتکارانی که با شکل های متفاوت خود احتمالا بازی را بیش از بیش جذاب میکنند.

darksiders 3

تاریخ انتشار بازی darksiders 3

با توجه به اطلاعات آمازون این بازی قرار است در تاریخ ۱۰ دی ماه ۹۷ (۳۱ دسامبر ۲۰۱۸) عرضه شود هرچند امکان دارد این تاریخ تغییر کند همچنین قیمت این بازی حدود 60 دلار در سایت آمازون اعلام شده است. نسخه‌های پیشین سری Darksiders به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۲ عرضه شده بودند که البته یک نسخه ریمستر از قسمت اول بازی نیز امسال منتشر شد. در ادامه میتوانید تریلری از بازی که در این چند روز منتشر شده است را مشاهده کنید.

 darksiders 3

به امید فردایی روشن

منابع: ZOOMG

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *