ویکی ووک یک ساله شد

ویکی ووک یک ساله شد / ویکی ووک

 امروز، یک سال از شروع فعالیت ویکی ووک میگذره، و ویکی ووک یک ساله شده. با تمام کمی ها و کاستی ها، و اونچه که حق کاربران و مخاطبان محترم ویکی ووک هست، تمام تلاشمون رو کردیم تا بتونیم بهترین ها رو برای شما عزیزان جمع آوری و ارائه کنیم. امیدواریم که پس از گذشت یک سال تلاش و کار، تونسته باشیم رضایت خاطر شما کاربر عزیز و محترم رو جلب کرده باشیم، و محتوای مدنظر شما رو، به خوبی و با ظاهری ساده و زیبا در اختیارتون بزاریم. از تمام شما همراهان عزیز که تو این یک سال درکنار ما بودین، با نظرها، انتقادها و پیشنهادهاتون به ما کمک کردین و روحیه دادین تا روز به روز سایت ویکی ووک رو گسترش بدیم، خیلی خیلی ممنونیم.

از شما عزیزان میخوایم تا بازهم در کنار ما باشید تا بتونیم همونطور که قبلاً گفتیم، با بیشتر کردن فعالیت ها و موضوعات تحت پوششمون، به سمت شعار ویکی ووک که زندگی آگاهانه، لحظاتی شاد و آرام هست، حرکت کنیم. باز هم از همگی برای این همیاری سپاسگزاریم و پروردگار بزرگ و مهربون رو شکر میکنیم.

گزارش عملکرد ویکی ووک یک ساله

تو این یک سال که گذشت، سعی کردیم تا بتونیم در حوزه های مختلف محتوایی، برای شما کاربران محترم، مطلب جمع آوری کنیم و اون ها رو در قالب های مختلف صوت، تصویر، ویدیو و متن، منتشر و به اشتراک بزاریم.

در این زمینه، بخش های زیر ایجاد شدن:

ویکی ویس (wikiVoice): برنامه های صوتی با موضوعات گردشگری، معرفی مشاغل، آموزشی و ورزشی

ویکی پیک (wikiPic): تصاویر و عکس با محتوای انگیزشی، آموزشی و کلام بزرگان در صفحه ویکی ووک در اینستاگرام

ویکی تکست (wikiText): محتوای متنی که در کانال تلگرام و سایت اصلی ویکی ووک منتشر میشن

ویکی کید (wikiKid): محتوای صوتی، متنی و عکس با محوریت داستان و سرگرمی برای کودکان و نوجوانان عزیز

ویکی پل (wikiPoll): نظرسنجی برای موضوعات مختلف با هدف آشنایی با نظرات کاربران در مسائل گوناگون و اطلاع رسانی این نتیجه نظرات به عموم، همچنین مشارکت و اهمیت نظر عموم

ویکی کلیپ (wikiClip): کلیپ های تصویری با موضوعات مختلف آموزشی، طنز، زبان انگلیسی، ورزشی، بازی، فن آوری و … در صفحه رسمی ویکی ووک در سایت آپارات

برنامه ویکی اسپورت (wikiSport): برنامه صوتی (پادکست) ویکی اسپورت با رویکرد ورزشی و بررسی حواشی و رویدادهای ورزشی به صورت هفته ای در قالب برنامه ای شاد و جذاب

برنامه ویکی مدرسه (wikiMadrese):  برنامه صوتی (پادکست) ویکی مدرسه با رویکرد طنز و وقایعی که در مدرسه برای چند دانش آموز اتفاق میافتد.

 

ویکی ووک یک ساله شد / ویکی ووک

 


شاید دوست داشته باشید

ویکی ووک زندگی آگاهانهدنیای ویکی ووک زندگی آگاهانه

ویکی ووک قرار یک دوست و همراه همیشگی باشه، برای پیدا کردن جواب ها، دادن راه حل ها و هدیه کردن آگاهی. قراره کلی مطلب کاربردی و متنوع که هر روز زمینه های بیشتری رو پوشش میده براتون آماده بشه، با یک هدف زندگی آگاهانه، لحظاتی شاد وآرام! به دنیای ویکی ووک خوش اومدید

 


سخن پایانی ویکی ووک یک ساله

در ابتدا، میلاد حضرت مسیح علیه السلام، سال نو میلادی و شب یلدا رو به تمام شما خوبان تبریک میگیم و بهترین ها رو برای شما آرزومندیم. تمام تلاش ما در ویکی ووک، بهتر شدن و گسترده شدن محتوا و تولید برنامه های جذاب همراه با نوآوری برای مخاطب ها و کاربرهای عزیز و محترم ویکی ووک هست. مجدد از همه شما عزیزان بابت حمایت و نظراتتون، که به ما روحیه دادین، سپاسگزاریم و از شما میخوایم تا همچنان ما رو حمایت کنید، تا بتونیم هر روز بهتر از قبل باشیم. همچنین اگر ویکی ووک رو دوست دارید و میپسندید، به دوستان و آشناهاتون معرفی کنین و نظرهاتون روهم برای بهتر شدن با ما درمیان بزارید. از تمامی شما عزیزان سپاسگزاریم.

ویکی ووک در توییتر

ویکی ووک در اینستاگرام

ویکی ووک در فیسبوک

ویکی ووک در تلگرام

ویکی ووک در گوگل پلاس

ویکی ووک در پینترست

ویکی ووک در آپارات

پی وی ویکی ووک

ایمیل ویکی ووک

تصاویر آماده شده برای ویکی ووک یک ساله نیز که برای موبایل، تبلت و کامپیوتر قابل استفاده است، از لینک زیر قابل دانلود هستن.

عکس های ویکی ووک

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

2 دیدگاه در “ویکی ووک یک ساله شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *