دنیای ویکی ووک زندگی آگاهانه

ویکی ووک زندگی آگاهانه

شده برای پیدا کردن یه جواب، کلی به زحمت بیافتید؟ یا بی اطلاعی از یه مسئله آرامشتون رو خراب کنه؟ دیگه لازم نیست نگران باشید، ویکی ووک اینجاست تا زندگی رو ساده تر کنه.

ویکی ووک قرار یک دوست و همراه همیشگی باشه، برای پیدا کردن جواب ها، دادن راه حل ها و هدیه کردن آگاهی. قراره کلی مطلب کاربردی و متنوع که هر روز زمینه های بیشتری رو پوشش میده براتون آماده بشه، با یک هدف زندگی آگاهانه، لحظاتی شاد وآرام! به دنیای ویکی ووک خوش اومدید! سلام!

ویکی ووک زندگی آگاهانه

ویکی ووک قراره چه کار کنه؟

قراره یه دوست همیشگی برای شما باشه تا بتونه به شما در مواقع نیازمندی اطلاعات صحیح و کاملی رو بده تا بتونید به بهترین نحوه زندگی کنید. میتونه در نقش یه دستیار ظاهر بشه و همیشه شما رو در پیدا کردن اونچه که میخواین و لازم دارین کمک کنه.

ویکی ووک یعنی چی؟

یک شخصیت در فضای مجازی که میخواد تمام تلاشش رو بکنه تا بتونه یک دوست و همراه خوب برای اونهایی که زندگی آگاهانه رو دوست دارند باشه، با چند ویژگی، همیشه و همه جا در دسترس باشه، قابل اعتماد باشه و بتونه همیشه پاسخ های درست رو بده. برای همین کار این شخصیت، رصد درست تمام وقایع و اتفاقاتی هست که در پیرامون ما میافته. بنابراین میتونیم بگیم که ویکی ووک همه جا رو زیر نظر داره تا بتونه برای شما بهترین و صحیح ترین اطلاعات رو پیدا کننده. این اسم از ترکیب واژه های زیر درست شده:

  1. wiki
  2. world
  3. web
  4. look
  5. hook

 

 

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *