آیا بازی Devil may cry 5 در دست ساخت است؟

آیا بازی Devil may cry 5 در دست ساخت است؟ / ویکی ووک

سالها از آخرین نسخه ی DMC  گذشت و سازنده های بازی هم از عدم ساخت این بازی گفته اند اما اخیرا شاهد اتفاقاتی بوده ایم که که امکان ساخت بازی Devil may cry 5 ، جدیدترین نسخه این بازی را رد نمیکند.

تاریخچه بازی Devil may cry

یکی از بازی های پرطرفدار و مشهور است که توسط شرکت معروف کپکام ساخته شده است اولین سری این بازی در سال 2001 منشتر شده است.

اطلاعات جدید از بازی  Devil may cry 5

اولین شایعات سال 94 بوجود آمد که گوینده های معروف بازی عکسی رو در فیس بوک منتشر کردند و خیلی سریع اقدام به پاک کردن آن کردند که اینکار خود بشدت شایعه ها را زیاد کرد. اما بزرگترین دلیل در دست ساخت بودن بازی دیروز اتفاق افتاد که یکی از کاربران Resetera با نام کاربری Son of Sparda پستی را با این عنوان منتشر کرد اطلاعات گسترده‌ی لو رفته پیرامون بازی Devil May Cry 5 هرچند نمی شود صحت و سغم آنها را تایید کرد اما باید منتظر واکنش کپکام در رابطه با این اطلاعات باشیم.

 

آیا بازی Devil may cry 5 در دست ساخت است؟ / ویکی ووک

 

بخشی از پستی که کاربر مورد نظر منتشر کرد:

پستی که امروز برایتان منتشر می‌کنم فقط به شخص من تعلق ندارد. ما یک گروه هستیم و صحبت‌های من از جانب تمامی اعضا است. مدتی است که از وجود یک Devil May Cry جدید مطلع شده‌ایم و پس از این که شنیدیم هیدیاکی ایتسونو قصد دارد تا در سال جاری از پروژه‌ی مخفی جدیدش پرده‌برداری کند مطمئن شدیم که این بازی دقیقا چیست. سال ۲۰۱۷ گذشت و ما مراسم E3، رویداد TGS و هفته‌ی بازی‌های پاریس را گذراندیم و اکنون نیز در اواخر ماه نوامبر هستیم. اما هنوز از این پروژه خبری به گوش نرسیده. ما فقط عذرخواهی‌های چند باره‌ی ایتسونو را شنیده‌ایم و صد البته او را نیز به خاطر وضع پیش آمده مقصر نمی‌دانیم.

 

 

(نقشه‌ی اصلی این بود که این اطلاعات را پس از رویداد PSX منتشر کنیم اما این اطلاعات شروع به گسترش کرد و اگر بیش از این صبر می‌کردیم ممکن بود ریز به ریز آن از جاهای غیر مطمئن و نامناسب به گوشتان برسد و عملا به هدر می‌رفت. به همین خاطر تصمیم گرفتیم آن را زودتر از موعد منتشر کنیم.)

اطلاعات دیگری از بازی همچون زمان انتشار بازی(بگفته ی شخص مورد نظر ، زمانی میان آوریل ۲۰۱۸ و مارس ۲۰۱۹ است) و روند تولید این بازی و مقداری از داستان بازی گفته شده است.


شاید دوست داشته باشید

ریواس و خواص آن / ویکی ووکریواس و خواص آن

ریواس طبعی سرد دارد و دارای ویتامین‌ها و املاح معدنی بسیاری است و اثر معجزه‌آسایی دارد. ساقه‌ای ترش‌مزه دارد و از آن برای …

 


داستان بازی Devil may cry 5

بگفته ی son of sparda  روند اسم گذاری تغییر کرده است و کپکام بجای 5 از V  استفاده کرده است و اسم بازی DMCV  است و داستان بازی پس از جریانات بازی DMC4  رخ خواهد داد و در این نسخه ما کنترل بیش از یک نفر را خواهیم داشت.

دانته (شخصیت اصلی داستان) یکی از جدیترین دانته های است که در سری های قبل بوده است البته بدون احتساب نسخه ی دوم، او همچنان ویژگی های قبلی خود را دارد اما داستانی جدی اینبار منتظر اوست. درباره ی شخصیت های دیگر بازی باید گفت که ورژیل دوباره به بازی می آید البته اینکه چگونه جان سالم به در برده است مشخص نیست و تریش هم یکی از نقش های مهم این بازی را دوباره بر عهده خواهد داشت و از کاراکتر سومی نیز نام برده شده است که اسم آن مشخص نیست اما بسیار قدرتمند است.

 

آیا بازی Devil may cry 5 در دست ساخت است؟ / ویکی ووک

 

نرو و ورژیل (نرو پسر ورژیل است. که در آرت بوک های DMC3  تایید می شود) با یکدیگر روبرو می شوند از امکانات بازی در بخش گیم پلی نیز امکان تعویض شخصیت در نقاط کلید داستان وجود دارد.

اطلاعاتی نیز درباره ی گیم پلی و سیستم ها نیز موجود است. حال باید منتظر کپکام باشیم و ببینیم که چه واکنشی نسبت به این اطلاعات لو رفته نشان می دهد.

به امید فردایی روشن.

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *