تهران اتو شو دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران

تهران اتو شو دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران / ویکی ووک

بعداز برگزاری موفق نمایشگاه بین المللی خودرو تهران در سال گذشته بعداز یازده سال، اینبار تهران اتو شو برای دومین سال متوالی، نمایشگاه خودرو تهران را در مجموعه ی آفتاب با حضور برندهای متفاوت خارجی و داخلی افتتاح شد. تهران اتو شو دوشنبه 6 آذر آغاز به کار کرد و تا جمعه 10 آذر میزبان، بازدیدکنندگان و علاقمندان به صنعت جذاب خودرو خواهد بود. در ادامه گزارشی خواهیم داشت از شرکت های حاضر در این نمایشگاه و محصولاتشان.

افتتاحیه ی تهران اتو شو

دومین نمایشگاه خودرو تهران با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و همچنین مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع افتتاح شد. شرکت های چینی که بخوبی میدانند در ایران بازار خوبی دارند، بصورت مجزا و مستقل در چندین سالن حضوری پررنگ وفعال دارند. هرچند که، نسبت به سال گذشته این نمایشگاه خلوت تر بنظر میرسد و از برندهای مطرح جهان و رونمایی از خودروهای آنها خبری نبود، ولی نگین خودرو نمایندگی رسمی رنو، ایکاپ شرکت مشترک ایران و پژو فرانسه و ماموت خودرو با رونمایی از محصولات ولکس واگن جلوه ای خاص به این نمایشگاه داده بودند.

 تهران اتو شو دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران / ویکی ووک

رونمایی از مگان 2018 در تهران اتو شو

نمایندگی رسمی رنو فرانسه،بمانند سال گذشته حضوری قدرتمند دارد و جز بهترین و بزرگترین غرفه های این نمایشگاه است که خودروهای جذابی نظیر مگان 2018 با مشخصات زیر رونمایی کرد:

  • حجم موتوری 1.2 لیتری که قادر به تولید 120 اسب بخار و گشتاور 190 نیوتن متر خواهد بود
  • گیربکس 7 سرعته ی دوکلاچه
  • دوربین دید عقب و سیستم پارک خودکار
  • سقف پاناروما همراه با سانروف دو حالته برقی
  • کروز کنترل و سییستم رانندگی اقتصادی
  • چراغ های خوش امدگویی و خداحافظی و چراغ جلوی اتوماتیک برای شب و دی لایت

همچنین این شرکت جدیدترین اتومبیل فرمول یک (F1) خود را در تهران اتو شو معرفی کرد که خیلی مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.

رونمایی از پژو اگزالت در تهران اتو شو

ایکاپ شرکتی که بین ایران و پژو فرانسه با هدف واردات و مونتاژ پژو وارد همکاری شده بود، با رونمایی از خودروهایی جذاب و متنوع غرفه ایی بسیار پربازدید و شلوغی را طی این روزها داشت. در این غرفه، ایکاپ پژو 2008 و پژو مدرن و شیک اگزالت (Exalt) در معرض نمایش قرار داد.

 


شاید دوست داشته باشید

خشکی موچگونه خشکی مو را از بین ببریم؟

قرار گرفتن مداوم در برابر خورشید، مواد سمی محیط اطراف و استفاده منظم از محصولات شیمیایی می تواند دلیل این مشکل باشد. خشکی مو در زنان شایع‌تر است. هنگامی که خشکی مو به درستی درمان نشود…


رو نمایی از خودرو های E200 , C200 در تهران اتو شو

نماینده ی مرسدس بنز حضوری کم فروغ داشت و تنها روی آورد به نمایش مدل های کلاسیک قدیمی بنز و همچنین، نمایش دو خودرو E200 و C200. گرچه همگان انتظار بیشتری از بنز آن هم در غیاب بی ام دبلیو در دومین تهران اتو شو را داشتند، اما شرکت ستاره ی ایران به همین نمایش ها اکتفا کرد.

 

رونمایی از لوکسیژن برندی تایوانی در تهران اتو شو

تایوانی ها هم پایشان به ایران باز شد. بعد مدت ها بحث درباره ی آمدن دو مدل این شرکت به ایران، سرانجام شرکت موتور کویر نماینده رسمی برند لوکسیژن در دومین نمایشگاه بین المللی تهران از این دو مدل با نام های  U5 و U6 رونمایی کرد.

تهران اتو شو دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران / ویکی ووک

رونمایی از جدیدترین خودروهای چانگان در تهران اتو شو

شرکت چینی چانگان با دست پر وارد این نمایشگاه خودرو شد و امسال از خودروهای جدید خود پرده برداری کرد. این خودروساز درکنار رونمایی از مدل های CS55، CS75 و CS95 با قرار دادن ماکت روبات مانندی توانست به حضوری پررنگ خود شکوه وابهت هم اضافه کند.

نکته جالب روزای اول تهران اتو شو، حضور پررنگ BYD و دیگر برندهای چینی در دومین نمایشگاه تهران و همچنین شروع کردن داتیس خودرو با غرفه ایی خالی بود که روز بعد غرفه ایی مجلل را آماده کردن و یک دستگاه ولوو XC90 را به نمایش درآوردند. در بخش بعدی شرکتهای دیگری که در دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران حضور دارند بررسی خواهیم کرد.


پیمان غیاثی نیانویسنده :

پیمان غیاثی نیا

درباره نویسنده : پژوهشگر حوزه خودرو

 


 

منابع: GSM

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *