بررسی مرسدس بنز CLS مدل 2019

بررسی مرسدس بنز CLS مدل 2019 / ویکی ووک

تقریبا 13 سال از رونمایی اولین مدل مرسدس بنز CLS می گذرد. کمپانی آلمانی مرسدس بنز با طراحی این خودروی زیبا و چشم نواز، تحت سگمنتی اصطلاحا کوپه چهار در، در ساخت تولیدات خود تحول شگرفی را ایجاد کرد. خودروهای کلاس CLS بنز، همگی با ظاهری تند و تیز و هجومی طراحی می شوند که این سبک کاربران زیادی را مجذوب خود کرده و حالا این خودروساز آلمانی، به تبعیت از همین طراحی شیک و البته با تغییراتی خلاقانه تر، از خودرو جدید خود، مرسدس بنز CLS مدل 2019 را معرفی کرد. ما در مطالب قبل برخی خودرو ها را مانند لامبورگینی اوروس،کونیگزگ آگرا RS و … را بررسی کردیم در ادامه به بررسی این خودرو زیبا می پردازیم.

مشخصات فنی مرسدس بنز CLS

مرسدس بنز CLS، از موتوری هیبریدی با قدرت تولیدی 362 اسب بخار به همراه 500 نیوتن متر گشتاور بهره می گیرد. پیشران این خودرو توربوشارژی است با 6 سیلندر و حجم موتور 3 لیتر، که یک جعبه دنده 9 سرعته وظیفه ی انتقال قدرت به چهار چرخ محرک این اتومبیل را بر عهده دارند. درکنار اینها یک ژنراتور الکتریکی مابین موتور و سیستم انتقال قرار گرفته است که 22 اسب بخار و 250 نیوتن متر گشتاور را تولید می کند. CLS 450 به نخستین اتومبیل هیبریدی بدل خواهد شد که مجهز به پیشرانه 6 سیلندر خطی شده است.

مشخصات ظاهری مرسدس بنز CLS

بررسی مرسدس بنز CLS مدل 2019 / ویکی ووک

همانطور که در بالا اشاره شد، CLS ها در دسته ی کوپه قرار گرفته اند. مرسدس بنز CLS که مدل 2019 آن با نام CLS 450 شناخته خواهد شد، در طراحی به گفته ی مدیرعامل کمپانی بنز، یک شاهکاری است، بمانند ترکیبی از قلب و مغز، و با هماهنگی احساسات و هوش. این سخنان نشان از جذابیت و زیبایی ظاهری این خودرو دارد. خودرویی که به اصطلاح از دماغ کوسه در طراحی جلو و عقب خودرو بهره گرفته است. CLS 450 در کنار چراغ های جلوی فلش مانند، از مدل AMG GT این کمپانی، جلوبندی مشبک و زیبای آن را به ارث برده که، چهره ی منحصرفردی را به خودش گرفته است.


شاید دوست داشته باشید

چهارمین جشن سالانه موسیقی ما برگزار شد / ویکی ووکچهارمین جشن سالانه موسیقی ما برگزار شد

جشن سالانه موسیقی یک جشن خصوصی در حوزه موسیقی است که متولی آن سایت موسیقی ما بوده و هر ساله در تهران برگزار میشود. هرسال فعالیت‌های مربوط به موسیقی رسمی و مجاز کشور، مانند…


مشخصات داخل کابین مرسدس بنز CLS

طراحی داخلی و کابین مرسدس بنز CLS نسخه 450، تقریبا از بنز کلاس E گرفته شده، اما به گفته ی واگنر تغییرات و نوآوری هایی که به شرح زیر است، در این خودرو جذاب و شیک بکار برده شده است:

  • دریچه های هوایی منحصربفرد و فوق العاده زیبا بنام “اگزوز جت”
  • بکارگیری صفحه نمایشی یک تیکه و بزرگ در داشبورد، برای نمایش­های مختلف آنالوگ و دیجیتال کیلومتر
  • نسبت به مدل های قبلی، طراحی داخل کابین با پنج صندلی خواهد بود که فضا و راحتی بیشتری را در اختیار سرنشینان قرار می­دهد
  • بکارگیری چوب واقعی در طراحی جلوی داشبورد و صندلی های تمام چرم، هارمونی قشنگی را در داخل کابین ایجاد کرده است.

پیمان غیاثی نیانویسنده :

پیمان غیاثی نیا

درباره نویسنده : پژوهشگر حوزه خودرو


 

 

منابع: caranddriver

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *