بررسی کانسپت کینتیک HK GT

بررسی کانسپت کینتیک HK GT / ویکی ووک

در نمایشگاه خودرو ژنو 2018 چینی ها حسابی کولاک کردند و از یک کانسپت ویژه به نام کینتیک HK GT پرده برداشتند. شرکت خودرسازی کینتیک چین با همکاری استودیو پینین فارینا طراح مشهور و معتبر ایتالیایی، جدیدترین و جذاب ترین خودروی خود را در کشور سویس رونمایی کرد. در ادامه به مشخصات فنی و ظاهری این خودروی مفهومی و هیبریدی خواهیم پرداخت، اما در بخش های قبلی به کانسپت های جذاب مرسدس بنز EQA، فولکس واگن ID Vizzion و اینفینتی Q Inspiration پرداخته ایم که در صورت تمایل می توانید با این خودروهای مفهومی ویژه بیشتر آشنا شوید.

مشخصات فنی کانسپت کینتیک HK GT

 

بررسی کانسپت کینتیک HK GT / ویکی ووک

 

کینتیک HK GT در زمره خودروهای هیبریدی و پاک جایی می گیرد. این خودرو با توان تولید 1073 اسب بخار به 4 موتور الکتریکی هم مجهز شده که گشتاور تولید شده را به تمامی چرخ ها انتقال می دهد. موتورهای الکتریکی بکار گرفته شده در کینتیک HK GT از نوع IPM می باشند و با این موتورهای پرقدرت، این خودرو می تواند در عرض 2.7 ثانیه سرعت حداقلی خود را به 100 و بیشینه سرعت خود را هم به 350 کیلومتر بر ساعت برساند.

 

بررسی کانسپت کینتیک HK GT / ویکی ووک

 

کینتیک HK GT از باتری 38 کیلوواتی که نسبتا برای این مشخصات فنی ضعیف می باشد بهره گرفته است که با طی مسافت 160 کیلومتر این خودرو مجددا نیاز به شارژ مجدد دارد. طبق سخنان مدیرعامل این شرکت خودروساز، این خودرو در سه پلاگین هیبریدی و دیزلی به بازار مشتاق خودروهای پاک عرضه خواهد شد.


شاید دوست داشته باشید

ارزش غذایی کدام سبزی ها با پختن بیشتر می شود؟ / ویکی ووکارزش غذایی کدام سبزی ها با پختن بیشتر می شود؟

سبزی ها را خام بخورید تا مواد مغذی بیشتری به بدنتان برسد این جمله را بارها و بار شنیده ایم، شاید درباره بیشتر سبزی ها این موضوع درست باشد اما…

 

 


مشخصات ظاهری و داخلی کانسپت کینتیک HK GT

کینتیک HK GT بسیار جذاب و شیک طراحی شده است که قطعا کاری که ایتالیایی ها در طراحی آن دست داشته باشند جذاب و ویژه خواهد بود. نورپردازی زیبا در سپر جلو، حالت تهاجمی خطوط و کشیدگی کاپوت و از مهمترین عامل جذابیت این خودرو، دو درب یک تیکه آن است که سمت بالا باز می شوند و نمایی خاص به کینتیک HK GT می دهند. فضای داخلی زیبا و کارشده این خودرو از طرح و برنامه های ویژه ی و سرمایه گذاری های هنگفت چینی ها برای مطرح کردن خود در میان برترین خودروسازهای آسیا و جهان پرده برداری می کند.

 

بررسی کانسپت کینتیک HK GT / ویکی ووک

 

کینتیک HK GT در طراحی داخلی از یک مانیتور لمسی، غربیلک فرمانی متفاوت، کاستن فضاهای اضافی و جاگیر برای راحتی سرنشینان و نورپردازی زیبا بهره گرفته است. همچنین این خودرو فناوری های روز دنیای خودرو مانند کروز کنترل، چی پی اس قدرتمند، صفحه نمایش هایی برای سرگرمی سرنشینان و… بکار برده است تا فضای دلچسبی در کابین برای راننده و سرنشینان رقم بزند.


پیمان غیاثی نیانویسنده :

پیمان غیاثی نیا

درباره نویسنده : پژوهشگر حوزه خودرو

 

 


منبع: زومیت

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *