داستان انگیزشی شماره 29 – اعتماد به خدا

داستان انگیزشی شماره 29 – اعتماد به خدا / ویکی ووک

آیا از خدا خواسته ای داشته اید و چیز دیگری دریافت کرده اید؟ آیا بنظر شما خدا بشما کم توجهی میکند؟ یک نکته را هیچ وقت فراموش نکنید که خدا به همه خواسته های انسان ها توجه دارد فقط کافی است که به او اعتماد کنید. در ادامه داستان انگیزشی شماره 29 را باهم میخوانیم تا بیشتر این موضوع را درک کنیم که خدا همیشه هوای بندگانش را بیشتر از آن چیزی که فکرش را کنید دارد.


حدیث روز

أمیرالمومنین علی (ع): آفَهُ الاقتِصادِ اَلبُخلُ، آفَهُ الجُودِ اَلبَذیرُ

آفت صرف جویی بخل است و آفت بخشش ولخرجی…


متن داستان انگیزشی شماره 29

اعتماد به خدا

داستان انگیزشی شماره 29 – اعتماد به خدا / ویکی ووک

روز مردی از خدا دو چیز درخواست کرد. یکی گل و دیگری یک پروانه…. اما چیزی که خدا در عوض به او داد یک کاکتوس بود و یک عدد کرم…مرد غمگین شد، او نمیتوانست که درک کند چرا درخواستش به درستی احابت نشده است، با خود اندیشید: خب، خدا بندگان زیادی دارد که باید به همه آن ها توجه کند و مراقبشان باشد و تصمیم گرفت دیگر در این باره سوالی نپرسد.

بعد از مدتی، مرد تصمیم گرفت که به سراغ همان چیزهایی برود که از خدا خواسته بود و حالا به کلی فراموششان کرده بود. در کمال ناباوری مشاهده کرد که از آن کاکتوس زشت و پر از خار، گلی بسیار زیبا روئیده است و آ کرم نیز تبدیل به پروانه ای زیبا شده است.

همیشه یادتان باشد، خدا همیشه کارها را به بهترین نحو انجام می دهد. راه خدا همواره بهترین راه است، اگرچه به نظر ما غلط بیاید. اگر از خدا چیزی خواستید و چیز دیگری دریافت کردید، به او اعتماد کنید، مطمئن باشید آنچه نیاز دارید، همواره در مناسب ترین زمان به شما می بخشد.


شاید دوست داشته باشید

کلم بروکلی و خواص آن / ویکی ووککلم بروکلی و خواص آن

کلم بروکلی سرشار از مواد غذایی و فیبر است و به دلیل کم کالری بودن بسیار مناسب برای لاغری است و باعث می شود در مدت طولانی احساس سیری کنید. این گیاه سرشار از…


آنچه می خواید همیشه آنچیزی نیست که نیاز دارید!! خدا هیچ گاه به درخواست های ما بی توجهی نمیکند، پس بدون شک و تردید یا گله و شکایتی به او روی بیاورید، خارهای امروز، گل های فردا هستند.

خداوند بهترین چیزها را به کسانی که انتخاب ها را به او واگذار می کنند، می بخشد.

خدا همیشه با ماست

به امید فردایی روشن

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *