چگونه دردهای مزمن را با مسکن‌های طبیعی درمان کنیم؟

چگونه دردهای مزمن را با مسکن‌های طبیعی درمان کنیم؟ / ویکی ووک

دردهای مزمنی مثل سردرد و کمردرد، دردهای مفصلی و استخوانی از جمله شایع‌ترین مشکلات دوره میان سالی و سالمندی است که امروزه جوانان هم آن را تجربه می‌کنند. متاسفانه امروزه اولین واکنش به دردهای طبیعی استفاده از قرص های شیمیایی است، باید این نکته را به یاد داشته باشید که قرص های شیمیایی برخی اوقات دارای عوارض جبران ناپذیری هستند. خب شاید از خود بپرسید که پس چگونه از این دردها در امان باشیم یکی از بهترین راه استفاده از مسکن‌های طبیعی است. در ادامه مسکن‌های طبیعی در درمان دردهای مزمن را باهم بررسی میکنیم.

درمان دردهای مزمن با مسکن‌های طبیعی

 یکی ازضدالتهاب‌های طبیعی روغن ‌زیتون است که در کاهش دردها و التهاب‌های مزمن تاثیر قابل‌توجهی دارد. علاوه بر خواص ضددرد و ضدالتهاب، روغن زیتون فواید ارزشمند دیگری هم دارد. زردچوبه نیز در تسکین دردهای آرتریت روماتوئید تاثیرگذار است و می‌توان با مصرف آن، این دردها را کاهش داد. مصرف زنجبیل فقط برای درمان درد معده و سرماخوردگی‌ نیست زنجبیل سرشار ازترکیباتی است که در کاهش دردهای استخوانی و ماهیچه‌ها نقش مهمی دارد.

 

چگونه دردهای مزمن را با مسکن‌های طبیعی درمان کنیم؟ / ویکی ووک

 


شاید دوست داشته باشید

نینتندو سوییچبررسی کنسول نینتندو سوییچ

نینتندو سوییچ دستگاهی هیبریدی، ترکیبی است و به عنوان یک کنسول بازی خانگی و کنسول بازی دستی طراحی شده است. این کنسول دارای صفحه نمایشی ۶٬۲ اینچی با وضوح اچ‌دی و قابلیت …

 


امروزه در بسیاری از نقاط دنیا از عصاره زنجبیل برای درمان دردهای ناشی از پوکی‌استخوان و دردهای مفصلی استفاده می‌کنند. مصرف قهوه نیز می‌تواند به درمان سردردها و به ویژه میگرن کمک کند. البته باید توجه کرد که وابستگی طولانی مدت به کافئین می‌تواند تاثیر متفاوتی داشته باشد. در واقع افرادی که به مصرف قهوه عادت دارند و به آن وابسته شده‌اند در صورت مصرف نکردن نوشیدنی‌های کافئینی دچار سردرد می‌شوند. مصرف خودسرانه داروها ( چه گیاهی چه شیمیایی) این روزها به یکی از معضلات جامعه تبدیل شده است، داروهایی که اگر بدون دستور پزشک تجویز شود، می‌تواند عوارض جبران ناپذیری برای سلامت افراد داشته باشد.

به امید فردایی روشن 🙂

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *