در زمان تماشای فوتبال چه تنقلاتی بخوریم؟

در زمان تماشای فوتبال چه تنقلاتی بخوریم؟ / ویکی ووک

دو روز از بازی های جامجهانی گذشت و هیجان و اضطراب بین فوتبال دوستان عزیز موج می زند، دیدن بازی های تیم ملی ایران در کنار بازی های بازیکن های مورد علاقه فوتبال دوستان لحظات زیبایی را این روز ها برای فوتبال دوستان رقم می زند. یکی از ارکان های اصلی دیدن فوتبال تنقلات بوده است، با توجه به استرس ها و اضطراب های موجود خوردن تنقلات مفید بسیار ضروری است و در این مطلب میخواهیم بررسی کنیم که در زمان تماشای فوتبال چه تنقلاتی مفید است و باید از آن ها استفاده کنیم.

چه تنقلاتی مفید است؟

 

در زمان تماشای فوتبال چه تنقلاتی بخوریم؟ / ویکی ووک

 

دورهمی های که در زمان دیدن فوتبال بدون تنقلات نمیشه، اصولا تخمه، پفک، چیپس و … پایه ثابت این دورهمی ها می باشد، اما می توان انتخاب های بهتری در این دورهمی ها داشت که در ادامه برخی از آن ها را بررسی می کنیم:

شیرین گندمک و غلات برشته شده:

یکی از خوراکی های شیرین و قدیمی، شیرین گندمک است که اصولا با شیر خورده می شود. شیرین گندمک در کنار غلات برشته شده از بهترین و سالم ترین محصولاتی است که در دورهمی ها می توانید از آن ها استفاده کنید.

ذرت بو داده:

یکی دیگر از مواد سالم و خوردنی که می توانید در این زمان ها استفاده کنید ذرت بو داده است که البته طرفدار های زیادی نیز بین مردم دارد. جالب است که بدانید در ذرت بو داده، آنتی اکسیدانی به نام پلی فنول وجود دارد که انسان را در مقابل سرطان و انواع بیماری ها، به ویژه بیماری های قلبی محافظت می کند.

 

در زمان تماشای فوتبال چه تنقلاتی بخوریم؟ / ویکی ووک

 

سالاد میوه:

میوه ها یکی از بهترین تنقلاتی است که می توانید در زمان تماشای فوتبال استفاده کنید. در زمان تماشای فوتبال می توانید از میوه هایی بهاری و تابستانی که نیازی به پوست کندن ندارد مثل:

می توانید استفاده کنید که علاوه بر خوشمزگی که دارد از فواید آن نیز استفاده کنید، فقط این نکته را بیاد داشته باشید که در خوردن این میوه ها زیاده روی نکنید.

همچنین علاوه بر خوراکی های فوق از نوشیدنی های همچون:

نیز می توانید استفاده کنید تا لذت یک فوتبال هیجان انگیز در کنار سلامتی را تجربه کنید.

نظر شما در رابطه با تنقلات چیست؟ شما در هنگام دیدن فوتبال از چه تنقلاتی استفاده می کنید و چه تنقلاتی را پیشنهاد می دهید؟ لطفا نظرات خود را از طریق کامنت برای ما ارسال کنید.

به امید فردایی روشن 🙂

منابع: زندگی سلام

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

1 دیدگاه در “در زمان تماشای فوتبال چه تنقلاتی بخوریم؟

  1. من از خوندن مطلب فوق بسیار لذت بردم بیشتر از این مطالب در وبسایتتون قراردهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *