درمان خشکی پوست چگونه است؟

درمان خشکی پوست چگونه است؟ / ویکی ووک

خشکی پوست یکی از شایعترین مشکلاتی است که بنا به دلایلی همچون تغییرات آب و هوا به ویژه در فصول تابستان و زمستان، گرفتن دوش آب گرم، قرار گرفتن در نور خورشید بدون استفاده از کرم ضدا آفتاب و اختلالات تیروئید و کمبود آب بدن برای انسان به وجود می آید و ما در مطالب قبل این موارد را کامل بررسی کرده ایم که در صورت علاقه می توانید مطلب دلایل خشکی پوست را بخوانید، در این مطلب می خواهیم بررسی کنیم که راه درمان خشکی پوست به چه صورت است.

درمان خشکی پوست

 

درمان خشکی پوست چگونه است؟ / ویکی ووک

 

با مراقبت های روزانه از پوست می توانید گام مهمی در درمان خشکی پوست بردارید. هر روز دو بار صبح و عصر پوست خود را تمیز و مرطوب کنید. برای اینکه خشکی پوست را از بین ببرید همیشه رطوبت پوست خود را نگه دارید که برای انجام این مهم می توانید از مرطوب کننده های طبیعی و گیاهی همچون روغن های ماهی و یا کوسه استفاده کنید.


شاید دوست داشته باشید

جالبت ترین تکنولوژی های معرفی شده در نمایشگاه CES 2018 / ویکی ووکجالبت ترین تکنولوژی های معرفی شده در نمایشگاه CES 2018

نمایشگاه CES، یکی از مهم‌ترین رویدادهای مربوط به تکنولوژی در جهان است. که در مطالب قبل آن را بررسی کرده‌ایم نمایشگاه CES 2018  نیز در این ماه برگزار شد و…

 


همچنین هر روز کپسول یا مایع روغن ماهی که شامل اسیدهای چرب ضروری یا روغن دانه کتان است، استعمال کنید. زیرا روغن ماهی پوست را نرم و انعطاف پذیر می کند. میزان استفاده از آن در هر روز 2قاشق سوپ خوری است. در روز 5تا 10 بار یا حداقل با هر وعده غذایی از میوه ها و سبزی های تازه استفاده کنید. استفاده از میوه ‏هایی مثل موز و پرتقال برای درمان خشکی پوست بسیار مناسب است.

نظر شما نسبت به درمان خشکی پوست چیست؟ چگونه می توانید این مشکل شایع را از بین ببریم؟ لطفا نظرات خود را از طریق کامنت برای ما ارسال کنید.

به امید فردایی روشن 🙂

منابع: زندگی سلام

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *