چگونه موهایی شفاف داشته باشیم؟

چگونه موهایی شفاف داشته باشیم؟ / ویکی ووک

داشتن موهای زیبا و خوش حالت یکی از نمات زیبایی است و خیلی از افراد آرزوی آن را دارند، آرزوی که خیلی دور از دسترس نیست و با رعایت کردن برخی نکات و استفاده از برخی راهکار های خانگی می توانید موهایی شفاف و خوش حالت داشته باشید.

ماسک های مفید برای داشتن موهایی شفاف

 

چگونه موهایی شفاف داشته باشیم؟ / ویکی ووک

 

ماسک چای گزنه ورزماری برای موهای نازک

این ترکیب، موها را تقویت می کند  وباعث افزایش حجم آن ها می شود. یک قاشق گزنه را دم کنید وبه دمنوش رزماری و زنجبیل به نسبت مساوی بیفزایید و موها را با آن ماساژ دهید.بعد از 15 دقیقه موها را بشویید.

ماسک دانه حبوبات و شنبلیله

کمی دانه حبوبات وشنبلیله را شب خیس کنید و روز بعد با هر وسیله ای که در اختیار دارید،  له کنید وبه موهای خود بمالید و ماساژ دهید .بعد  از 15 تا 20 دقیقه موها را آرام بشویید.


شاید دوست داشته باشید

ورزش هندبال چیست؟ / ویکی ووکورزش هندبال چیست؟

ورزش هندبال را در زمان های دور با نام اورانیا می شناختند و حرکات این ورزش را در ۶۰۰ سال قبل از میلاد بر روی دیواره های حجاری شده آتن یونان در سال ۱۹۲۶ یافته اند، که این نشان دهنده ی قدمت این ورزش مهیج است. اما شکل گیری رسمی این ورزش به…

 


درخشانی مو باآب پرتقال

آب پرتقال فقط برای صبحانه نیست! آب پرتقال  باعث می شود که موهای شما ضخیم تر و حتی از ایجاد شوره سر جلوگیری شود. کاری  که باید انجام دهید این است که پوست پرتقال و آب یک عدد آن را   در یک مخلوط کن بریزید و  بعد از ترکیب شدن، به مدت 20 دقیقه موهای خود را با آن ماساژ دهید.

ماسک رفع موخوره سر

برای جلوگیری از موخوره دو قاشق عسل را با یک قاشق غذاخوری  سرکه و یک قاشق غذاخوری روغن بادام مخلوط کنید و آن را به مدت ۳۰ دقیقه روی نوک مو‌های خود قرار دهید و سپس آن را با آب گرم بشویید.

همچنین برای بر طرف شدن خشکی مو، تخم مرغ را با روغن زیتون یا روغن بادام و عسل و سدر ترکیب کنید و به مدت ۳۰ دقیقه روی مو قرار دهید و سپس بشویید. این ماسک مو‌ها را مرطوب می‌کند. همچنین می‌توانید تخم مرغ را با روغن زیتون یا روغن بادام و عسل ترکیب کنید و به مدت ۳۰ تا ۴۵ دقیقه روی مو قرار دهید و سپس بشویید، این ماسک مو‌ها را مرطوب می‌کند.

علاو بر موارد فوق به هیچ عنوان با موهای خیس نخوابید زیرا خوابیدن با موی خیس سبب شکنندگی مو‌های سر وآسیب دیدن آن‌ها می‌شود.

به امید فردایی روشن 🙂

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *