چگونه چین و چروک دور لب را از بین ببریم؟

چگونه چین و چروک دور لب را از بین ببریم؟ / ویکی ووک

برخی از افراد از چین و چروک دور لب های خود بشدت ناراحت هستند اما به راحتی می توانند این چین و چروک را برای همیشه از بین ببرند. در این مطلب می خواهیم بهترین ماسک را برای از بین بردن چین و چروک دور لب را بررسی کنیم. ما در مطالب قبل از بین بردن چین و چروک پوست را نیز بررسی کرده بودیم که در صورت علاقه می توانید آن ها را نیز مطالعه کنید.

از بین بردن چین و چروک دور لب با آب لیمو و عسل

ترکیب آب لیمو و عسل یک ترکیب بسیار فوق العاده است که نه تنها برای زیبایی بلکه برای از بین بردن گلو درد و سرما خوردگی نیز از آن استفاده می شود. هر دوی این مواد طبیعی حاوی مقدار زیادی ویتامین و مواد مغذی لازم برای تقویت و بهبود سلامت پوست است. در حالی که آب‌لیمو به دلیل وجود ویتامین C از ایجاد آسیب‌های پوستی ناشی از رادیکال‌های آزاد جلوگیری می‌کند، همزمان عسل هم با تقویت جریان خون و مرطوب کردن عمیق پوست از ایجاد خطوط روی صورت پیشگیری می‌کند. در نتیجه استفاده از ماسکی که حاوی این دو ترکیب‌ها باشد، می‌تواند اثربخشی بسیار مفید و موثری به همراه داشته باشد.

 

چگونه چین و چروک دور لب را از بین ببریم؟ / ویکی ووک

 


شاید دوست داشته باشید

آینده شغلی رشته مهندسی صنایع چیست؟ / ویکی ووکآینده شغلی رشته مهندسی صنایع چیست؟

مهندسی صنایع ابزاری اساسی و موثر است که به مدیران و صاحبان شرکت ها و سازمان ها در انجام کارها یاری می رساند زیرا مهندسی صنایع به …


طریقه ی استقاده از این مخلوط برای از بین بردن چین و چروک دور لب

یک قاشق غذا‌خوری آب‌لیمو را با یک قاشق‌ چای‌خوری عسل و یک قاشق غذا‌خوری آب‌گرم مخلوط کنید(همانطور که می‌دانید آب گرم در عسل باعث می شود که عسل سمی از خود آزاد کند و بسیار خطرناک می باشد اما چون قرار است این ماسک دور لب ها و بصورت جذبی استفاده شود خیلی این مسئله حائز اهمیت نیست اما بهتر است که از آب ولرم برای مخلوط آب لیمو و عسل استفاده کنید.).

ترکیب را خوب هم بزنید و اطراف دهانتان بمالید.

15دقیقه صبر کنید و بعد ماسک را با آب بشویید.

این ترکیب علاوه بر از بین بردن چین و چروک باعث نرم شدن پوست صورت هم می شود.

به امید فردایی روشن 🙂

منابع: زندگی سلام

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *