چگونه موهایی خوش حالت داشته باشیم؟

چگونه موهایی خوش حالت داشته باشیم؟ / ویکی ووک

ما در مطالب قبل درباره‌ی اینکه چگونه موهایی شفاف داشته باشیم صحبت کرده بودیم در این مطلب میخواهیم درباره‌ی چگونگی داشته موهایی خوش حالت صحبت کنیم.

راه‌هایی برای داشتن موهایی خوش حالت

برای داشتن موهایی خوش حالا راه هایی خانگی وجود دارد که در ادامه آن ها را باهم بررسی کنیم:

برطرف کردن خشکی مو

برای برطرف شدن خشکی مو، تخم مرغ را با روغن زیتون یا روغن بادام و عسل و سدر ترکیب کنید و به مدت ۳۰ دقیقه روی مو قرار دهید و سپس بشویید. این ماسک مو‌ها را مرطوب می‌کند. همچنین می‌توانید تخم مرغ را با روغن زیتون یا روغن بادام و عسل ترکیب کنید و به مدت ۳۰ تا ۴۵ دقیقه روی مو قرار دهید و سپس بشویید، این ماسک مو‌ها را مرطوب می‌کند.

 

چگونه موهایی خوش حالت داشته باشیم؟ چگونه موهایی شفاف داشته باشیم؟ / ویکی ووک

 

موی سر خود را بسازید

یک قاشق سرکه سیب را با دو قاشق روغن زیتون و سه عدد سفیده تخم مرغ مخلوط کنید و به مدت 30 دقیقه روی مو‌ها بگذارید و سپس آن را بشویید، این ماسک برای مو عالی است.


شاید دوست داشته باشید

کاپوئرا چیست؟ / ویکی ووککاپوئرا چیست؟

کاپوئرا، هنری رزمی است که با دیدن حرکات و نمایش آنها متوجه فرق عمده آن با سایر ورزش های رزمی می شود. چراکه درکنار حرکات موزون و اکروباتیک، این ورزش پر است از…

 


موی درخشان

یک دوم فنجان کدوحلوایی پخته را با دو قاشق غذاخوری عسل به خوبی مخلوط کنید. این ترکیب تمام آن چیزی است که برای مو‌هایی درخشان‌تر نیاز دارید. این ترکیب  را روی موی خود به آرامی بمالید و اجازه دهید ۱۵ دقیقه روی موهایتان بماند و سپس مو‌های خود را بشویید.

موی براق با سیب زمینی

اگر به دنبال داشتن مو‌هایی زیبا، براق و درخشان هستید، کافی است سیب زمینی را با عسل و تخم مرغ مخلوط کنید و این ماسک را روی سر خود قرار دهید. ترکیب سیب زمینی و عسل همیشه سبب شفافیت و درخشش موها می‌شود.

آب برنج را روی موی خود بریزید

برای داشتن مو‌هایی خوش حالت و خوش فرم آب برنج را روی مو‌های خود بریزید و پس از گذشت ۲۰ دقیقه آن را ملایم بشویید.

به امید فردایی روشن 🙂

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *