ساده ترین راه برای رفع مشکلات مو

ساده ترین راه برای رفع مشکلات مو / ویکی ووک

در این مطلب میخواهیم یکی از ساده ترین راه ها برای رفع مشکلات مو صحبت کنیم، همانطور که می دانید نمک یکی از ادویه های پرکاربرد در آشپزی است و یکی از نیازهای بدن است که در مطالب قبل بررسی کرده بودیم که نمک برای بدن لازم است، هرچند باید بگوییم که زیادی آن بسیار خطرناک است، اما این ماده سودمند برای سلامت مو و پوست نیز بسیار مفید است، در این مطلب میخواهیم با ساده ترین راه رفع مشکلات مو یعنی اضافه کردن نمک به شامپو بیشتر آشنا شویم.

چگونه مشکلات مو را از بین ببریم؟

همانطور که اشاره شد راحتترین راه از بین بردن مشکلات مو اضافه کردن نمک به شامپو است، نمک ویژگی هایی دارد که به حفظ سلامت پوست و مو کمک می کند، باعث تسکین اگزما می شود و به موهایتان زیبایی می بخشد در ادامه برخی خواص نمک برای از بین بردن مشکلات مو را بررسی میکنیم:

 

ساده ترین راه برای رفع مشکلات مو / ویکی ووک

 

  • نمک باعث بهبود رشد مو می‌شود: موهایتان را به طور معمول بشویید و سپس یک قاشق غذاخوری نمک دریا را بردارید و پوست سر را به مدت ۱۰ دقیقه با آن ماساژ دهید. دوباره موهایتان را بشویید. این روند را دو بار در هفته تکرار کنید و در عرض یک ماه شاهد نتایج آن باشید.
  • نمک به درمان شوره سر کمک می‌کند: موهایتان را به چند دسته تقسیم کنید و سپس مقداری نمک روی پوست سرتان بپاشید. با انگشتان خیس شروع به ماساژ پوست سرتان به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه کنید و موهایتان را مانند همیشه بشویید. این کار به محافظت از پوست سر و پیشگیری از رشد قارچ‌ها کمک می‌کند.
  • با نمک از شر پوست و موی چرب خلاص شوید: تنها کاری که لازم است انجام دهید اضافه کردن دو قاشق غذاخوری نمک به شامپو و مخلوط کردن آن است. موهایتان را با استفاده از این شامپو بشویید. درست بعد از اولین استفاده متوجه تغییر قابل توجهی در موهایتان می‌شوید. موهایتان سالم‌تر و چربی اش کمتر خواهد شد

به امید فردایی روشن 🙂

منابع: زندگی سالم

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *