چگونه موهایی زیبا داشته باشیم؟

چگونه موهایی زیبا داشته باشیم؟ / ویکی ووک

اگر دوست دارید هنگامی که مقابل آینه ایستاده اید و به شانه کردن موهای خود مشغول هستید، از برق و زیبایی موهایتان به وجد بیایید، باید رعایت نکاتی را در برنامه زندگی خود قرار دهید در ادامه برخی نکات را برای داشتن موهایی زیبا بررسی می‌کنیم.

نکات مهم در داشتن موهایی زیبا

تا حدالامکان از دستگاه های حررارتی برای موها استفاده نکنید

درست است که شما گاهی مجبورید از این روش ها استفاده کنید، ولی اگر از دستگاه‎هایی که با بخار کار می‏کند استفاده کنید آسیب کمتری به موهایتان وارد می شود.

 

چگونه موهایی زیبا داشته باشیم؟ / ویکی ووک

 

از بالشت هایی با روکش ابریشم استفاده کنید

ساختار نرم و لطیف ابریشم به پوشش مو آسیب کمتری وارد می کند و در نتیجه موهای نرم تری را به شما هدیه می کند که وز کمتری هم دارد.


شاید دوست داشته باشید

سافت بال چیست؟/ ویکی ووکسافت بال چیست؟

این ورزش برای اولین بار در سال ۱۸۸۷ در ایالت ایلینوز شیکاگو آمریکا در روز شکرگذاری و در ورزشگاه تیم قایقرانی Farragut boat club برگزار شد. این ورزش یک ایده خلاقانه از جورج هانکوک، ابداع کننده ی سافت بال بود که…

 


همیشه موهایتان را تمیز نگه دارید

موهایتان را هر روز با شامپو نشویید، البته به این شرط که از شامپوهای با کیفیت استفاده کنید؛ چند بار شست وشو در هفته موهایتان را زیباتر خواهد کرد و حتما از شامپوهای با کیفیت استفاده کنید.

استفاده از نرم کننده های مو

پوست سرتان هم درست به اندازه پوست دست و صورتتان به رطوبت نیاز دارد تا بتواند بستری مناسب برای رشد موهایتان فراهم کند. ابتدایی ترین روش برای این کار این است که هر بار که موهایتان را شامپو می‎زنید، از نرم کننده هم استفاده کنید.

نوک موهاییتان را کوتاه کنید

حتی اگر می خواهید موهایتان را بلند می کنید و دلتان نمی آید حتی از یک میلی متر آن بگذرید ، باید هر از گاهی پایین موهایتان را کوتاه کنید تا به رشد همراه با سلامتی آن ها کمک کنید.

به امید فردایی روشن

منابع: زندگی سلام

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *