تاریخ انتشار بازی Empathy Path of Whispers

بازی Empathy Path of Whispers

استودیوی سوئدی پیکسل نایت (Pixel Night) و کمپانی Iceberg Interactive،اخیراً اعلام کردند که بازی Empathy Path of Whispers در تاریخ ۱۶ می (۲۶ اردیبهشت) از طریق استیم برای ویندوز و مک عرضه خواهد شد. هنوز زمان دقیقی برای انتشار بازی بر روی دیگر کنسول‌ها مشخص نشده است.

داستان بازی Empathy Path of Whispers

 

بازی Empathy Path of Whispers

 

با توجه به گفته ناشران بازی، در بازی Empathy Path of Whispers ما شاهد یک بازی ماجراجویی سورئال و اتمسفریک هستیم که در آن، یک جهان به نظر متروکه را از احساسات و خاطرات مردمی که زمانی در آن ساکن بودند کاوش می‌کنیم و در تلاشیم تا تعادل ازدست‌رفته این جهان را با سفر به گذشته بازگردانیم.

به لطف تمرکز فراوان روی روایت داستان و کاوش، بازیکنان این بازی خود را در جهان عجیبی پیدا می‌کنند که از احساسات و خاطرات مردم تشکیل‌شده و امکان دست‌کاری و کاوش در آن‌ها وجود دارد. این خاطرات گمشده کلید بازسازی این جهان فاسد شده و بازگشتن آن به وضعیت سابق خود، یافتن گذشته مرموزش و متوقف کردن یک آخرالزمان قریب‌الوقوع هستند. بازی در جریان مکانیزم‌های روایی نوآورانه‌اش، بازیکنان را با کاوش و درک محیط عجیبی که در آن سفر می‌کنند، به چالش می‌کشد.

ما در این بازی ویژگی‌هایی همچون کشف و کاوش خاطرات مردم برای تغییر محیط اطراف و حل معماهای و دسترسی به محیط های جدید، و دنبال کردن بازی از چند زاویه متفاوت را دنبال خواهیم کرد و همچنین برای سر درآوردن از زوایاهای بازی ما از ذهن خود مجبوریم استفاده کنیم.

تریلر بازی Empathy Path of Whispers

بازی Empathy Path of Whispers

طبق گفته‌ی آنتون پاستویت، طراح ارشد استودیو پیکسل نایت ما نمی‌توانیم برای تجربه شدن جهان Empathy از سوی بازیکنان، صبر کنیم؛ جهانی که چند سال گذشته را صرف خلق آن کردیم. این بازی دستاوردی است که به ساخت آن افتخار می‌کنیم و امیدواریم که بازیکنان هم از تجربه منحصربه‌فردی که قرار است آن را شروع کنند، لذت ببرند.

 

همانطور که گفته شد قرار است این بازی در تاریخ 16 می و یا ۲۶ اردیبهشت بر روی استیم قرار گیرد.

به امید فردایی روشن.

منابع: DualShock / ZoomG

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *