مروری بر فیلم ملی و راه های نرفته اش اثر تهمینه میلانی

فیلم ملی و راه های نرفته اش – ویکی ووک

سلام به کاربران محترم ویکی ووک. امیدوارم حالتون خوب باشه و ایام بکام. در این پست میخواهیم به معرفی فیلم ملی و راه های نرفته اش بپردازیم. این فیلم محصول سال 1395 است و موضوع آن اجتماعی بوده و مخاطب فیلم بزرگسال است. در ادامه به معرفی فیلم خواهم پرداخت.

در پست های قبلی، درباره فیلم لاک قرمز و فیلم بیست و یک روز بعد صحبت کردیم. فیلم ملی و راه های نرفته اش یک فیلم اجتماعی از نوع تلخ آن است. موضوع فیلم به ازدواج کورکورانه و تبعات آن میپردازد.

اینکه اگر در هنگام تشکیل یک زندگی مشترک، معیارهای درستی را برای انتخاب شریک زندگی خود رعایت نکنیم، چه مشکلاتی میتواند گریبان گیر ما باشد. معیارهایی که شاید بدنه اصلی زندگی را تشکیل میدهند اما هنگام انتخاب مغفول واقع میشوند.

از سوی دیگر میتوان به نقش خانواده ها در این فرآیند اشاره کرد. اینکه خانواده چقدر میتواند در انتخاب شریک زندگی توسط فرزندانشان، کمک حال باشند، اما گاهاً رفتارهای غلط و از روی جهل آنان سرنوشت یک انسان را از این رو به آن رو میکند.

به هرحال دیدن این فیلم برای علاقه مندان به فیلم های ژانر اجتماعی، و جوانانی که قصد تشکیل زندگی مستقل و انتخاب شریک زندگی خود را دارند، خالی از لطف نخواهد بود.

فیلم ملی و راه های نرفته اش – ویکی ووک

درباره فیلم ملی و راه های نرفته اش

فیلم ملی و راه های نرفته اش در سال 1395 به نویسندگی و کارگردانی تهمینه میلانی و تهیه کنندگی محمد نیک بین تولید شده است. تهمینه میلانی که ساخت فیلم هایی از این دست را در کارنامه خود دارد، سعی کرده است تا با به تصویر کشیدن یک رویداد در زندگی شخصی به نام ملی، پرده از وقایعی بردارد که میتواند نقش بسیاری در شکل گیری آینده زندگی افراد داشته باشد.

مدیر فیلمبرداری این اثر تورج منصوری است و تدوین فیلم توسط سپیده عبدالوهاب انجام شده است. موسیقی فیلم توسط امیر معینی ساخته شده و صدابردار این اثر اسحاق خانزادی است.

این فیلم در سال 96 پروانه نمایش گرفته و توسط شرکت هنر اول در شبکه نمایش خانگی منتشر شده است.

 

داستان فیلم ملی و راه های نرفته اش

شخصیت اصلی فیلم ملی که نقش او را ماهور اولند به زیبایی بازی میکند، دختری است جوان و کم تجربه که برخلاف میل خانواده اش در یک کارگاه خیاطی مشغول کار است.

او توسط دوستش با جوانی بنام سیامک آشنا میشود که عاشق او میشود. سیامک (میلاد کی مرام) که در اینگونه روابط تجربه کافی دارد سعی میکند با لفاظی دل ملی را بدست آورده و با او ازدواج کند.

این دو بر خلاف میل خانواده ها با هم ازدواج میکنند اما پس از گذشت چندی اختلاف دیدگاه ها، خود را در زندگی آشکار میسازد و …

بازیگران فیلم ملی و راه های نرفته اش

میتوان گفت که بازی ماهور اولند در این فیلم و همچنین میلاد کی مرام که شخصیت های اصلی فیلم هستند، عالی است. بازی سایر بازیگران به دلیل کم نقش بودن خیلی به چشم نمی آید. در ادامه لیست بازیگران اصلی فیلم ملی و راه های نرفته اش قابل مشاهده است.

ردیف نقش بازیگر
1 ملی – نقش اصلی ماهور الوند
2 سیامک میلاد کی مرام
3 پدر سیامک جمشید هاشم پور
4 مادر سیامک افسر اسدی
5 دوست ملی السا فیروز آذر
6 پدر ملی جمشید جهانزاده

در ادامه تصاویری از بازیگران با گریم مربوط به فیلم قابل مشاهده است.

در ادامه میتوانید بخشی از فیلم ملی و راه های نرفته اش را مشاهده کنید.

در صورت تمایل میتوانید پست سریال شهرزاد را مشاهده و مطالعه نمایید.

 

دانلود فیلم ملی و راه های نرفته اش

در صورت تمایل میتوانید فیلم ملی و راه های نرفته اش را به صورت قانونی و با کیفیت دلخواه از طریق لینک های زیر دانلود نمایید.

حجم قیمت – تومان کیفیت
دانلود 858MB 2000 480p
دانلود 1.6GB 2500 720p
دانلود 2.3GB 3000 1080p
دانلود 4.3GB 3500 1080HQ

 

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

1 دیدگاه در “مروری بر فیلم ملی و راه های نرفته اش اثر تهمینه میلانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *