فیلم یک روز بخصوص اثر همایون اسعدیان

فیلم یک روز بخصوص اثر همایون اسعدیان – ویکی ووک

خیلی از ما تو زندگی مشکلاتی رو تجربه میکنیم که خودمون رو بهتر میشناسیم. امروز قصد دارم فیلم یک روز بخصوص رو به شما عزیزان معرفی کنم.

فیلمی که با دیدنش میشه به خیلی چیزها فکر کرد. میشه به این فکر کرد که معمولا هر آدمی فکر میکنه کاری که انجام میده درسته و براش هزار دلیل میاره که به خودش بقبولونه که همین راهی که در پیش گرفتی درسته! همین فرمون ادامه بده! اما شاید برای هر کسی پیش نیاد که یکی سر راهش قرار بگیره و بهش بگه که راهی که انتخاب کرده خیلی هم درست نیست!

در فیلم یک روز بخصوص ماجرایی روایت میشه که شاید به نوعی همه ما در موقعیت های خاص با اون درگیر هستیم.

خیلی از ما ها سعی میکنیم اشتباهات خودمون رو با توجیه اول برای خودمون و بعد برای بقیه درست نشون بدیم، اما اینکه چندتا از ما با خودمون صادقیم و میتونید بگیم که اشتباه میکنیم و درستش کنیم، این چیزیه که شاید دنیای امروز به شدت کم داره!

در ادامه پست، به مختصری درباره داستان فیلم یک روز بخصوص اشاره میکنم و بعد به معرفی عوامل میپردازم.

و نهایتاً امکان دانلود قانونی فیلم یک روز بخصوص رو برای شما عزیزان قرار دادم که میتونید از طریق لینک ها اقدام به خرید قانونی فیلم کنید.

فیلم یک روز بخصوص اثر همایون اسعدیان – ویکی ووک

داستان فیلم

این فیلم داستان یه روزنامه نگار که شخصیت اصلی فیلم هستش رو روایت میکنه و در اون به موضوعی میپردازه که شاید همه ما با اون یا چیزی شبیه به اون درگیریم.

اینکه خودمون رو گول بزنیم و کارهای اشتباه خودمون رو توجیه کنیم.

فیلم یک روز بخصوص داستان یک انتخابه! انتخابی که آدم باید پاش وایسته!

حامد (نقش اصلی فیلم) که خواهرش مشکل قلبی داره، باید براى عمل قلب خواهرش تصمیمی بگیره و این تصمیم انتخاب هایی رو پیش روی اون میزاره که باید یکی از اون ها رو انتخاب کنه!

فضای اصلی فیلم در ژانر اجتماعی و خانوادگی هستش و پیرامون یکی از مشکلات جاریه که ممکنه برای هر کسی اتفاق افتاده باشه، یا خدایی نکرده اتفاق بیوفته!

اما اینکه ما باخودمون رو راست باشیم و بدونیم که هر عمل و انتخابی که ما انجام میدیم، حتما بر محیط و آدم های پیرامون ما اثر داره و آدم ها تو این دنیا همه به هم وصلن، نمیشه یه نفر کاری رو انجام بده و بگه هیچ اثری رو بقیه آدم ها نداره!

گاهی اوقات آدم ها با رفتارها و انتخاب هاشون، مسیرهایی رو خراب میکنن، یا مسیرهای جدید بد و خطرناکی رو باز میکنن که تاثیرش صرفا به کار و انتخاب اصلی اون ها بر نمیگرده، بلکه کلی اثرات جانبی و شاید درگیری هایی در آینده برای سایر افراد ایجاد میکنه!

پیشنهاد میکنم که فیلم رو در شرایطی ببینید که حواستون به فیلم باشه و درگیر موضوع بشید تا اون وقت بدونید که شما هم انتخاب دارید و انتخابتون بی تاثیر نخواهد بود.

درباره فیلم یک روز بخصوص

این فیلم در سال 1394 به کارگردانی و تهیه کنندگی همایون اسعدیان و نویسندگی مشترک همایون اسعدیان و مجید قیصری تولید شده.

موسیقی متن این فیلم رو علیرضا کهن دیری ساخته و تدوین اون به عهده مازیار میری بوده.

مدت زمان فیلم 104 دقیقه است و فروش گیشه فیلم در زمان اکران حدود 1.2 میلیارد تومن بوده.

اما درباره بازیگران فیلم یک روز بخصوص.

بازی ها باور پذیر هستن و بازیگرهای انتخاب شده هم بجز یکی دو مورد خوب انتخاب شدن، اما به نظر من میرسه که میتونست خروجی بازی ها قوی تر باشه و شاید عوض شدن بعضی بازیگرها میتونست کیفیت بازی در فیلم رو بیشتر کنه! اما این هیچ چیز از ارزش موضوعی فیلمنامه کم نمیکنه!

مصطفی زمانی، بازیگر نقش اصلی فیلم حامد، نقشش رو خوب ایفا کرده و تونسته از پس نقش بر بیاد.

در ادامه لیست بازیگران اصلی فیلم رو میتونید مشاهده کنید.

ردیف نقش بازیگر
1 حامد مصطفی زمانی
2 سودابه کریمی پریناز ایزدیار
3 منیژه افسانه کمالی
4 دوست منیژه مجتبی پیرزاده
5 رستگار (بوفه چی) فرهاد اصلانی
6 مصطفی محسن کیایی

 

دانلود فیلم یک روز بخصوص

برای دانلود فیلم به صورت قانونی میتونید از لینک های زیر باتوجه به کیفیت مدنظرتون، استفاده کنید و اقدام به دانلود قانون فیلم پس از پرداخت کنید.

حجم قیمت (تومن) کیفیت
دانلود 970MB 2500 720
دانلود 1.2GB 3000 1080

 

در ادامه میتونید بخشی از فیلم یک روز بخصوص همایون اسعدیان رو تماشا کنید.

امیدوارم از دیدن فیلم لذت ببرید و برای لحظاتی هم که شده از مسائل روزمره زندگی فاصله بگیرین و به این فکر کنین که انتخاب ها چقدر میتونه در زندگی تک تک مهم و اثرگذار باشه.

اگه فیلم یک روز بخصوص رو دوست داشتین میتونید فیلم زرد و فیلم بیست و یک روز بعد رو هم ببینید.

موفق و سلامت باشید.

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *