جشنواره هر ایرانی یک تلویزیون اینترنتی

جشنواره هر ایرانی یک تلویزیون اینترنتی – ویکی ووک

در شرایطی که آمار مبتلایان کرونا در کشور دوباره داره اوج میگیره وزارت ارتباطات، جشنواره هر ایرانی یک تلویزیون اینترنتی رو راه اندازی کرده و سعی کرده تا تو این شرایط قدمی برداره.

این روزا و با فراگیری بیماری کرونا سبک زندگی بسیاری تحت تأثیر قرار گرفته و باعث شده بیشتر فعالیت ها رو در خونه و از راه دور انجام بدیم و تعداد افراد در منزل، ساعات بیشتری از گذشته کنار هم هستن.

یکی از تفریحات در منزل هم دیدن فیلم و تلویزیونه که خب طبعا با سلیقه های مختلف و تعداد افراد بالا هماهنگ کردنش کار سختیه!

اما از اونجایی که معمولا هر کسی یه گوشی (تلفن همراه هوشمند) داره، میتونه از اون به عنوان تلویزیون استفاده کنه و برای خودش برنامه ها و فیلم های مدنظرش رو تماشا کنه!

طبعاً این کار نیاز به اینترنت و استفاده از سایت های پخش ویدیوی تعاملی (VOD) و همینطور سایت های پخش کننده شبکه های تلویزیونی داره که وزارت ارتباطات در طرح جشنواره هر ایرانی یک تلویزیون اینترنتی اشتراک یک ماهه برای 3 سایت از پلتفرم های ایرانی موجود در این زمینه رو رایگان کرده!

در ادامه روند ثبت نام و استفاده از این جشنواره رو خدمتتون توضیح میدم.

جشنواره هر ایرانی یک تلویزیون اینترنتی – ویکی ووک

درباره جشنواره هر ایرانی یک تلویزیون اینترنتی

برای اینکه در این طرح که کاربران هدفش اون هایی هستن که از خط اینترنت ثابت adsl استفاده میکنن، بتونید از امکان تلویزیون های اینترنتی به صورت رایگان که مربوط به وزارت ارتباطات (ICT) استفاده کنید، باید مراحل زیر رو انجام بدید.

  1. ابتدا باید به سایت ictgifts.ir مراجعه کنید
  2. سپس روی گزینه ثبت نام کلیک کنید
  3. در ادامه لیست سرویس دهنده های این طرح اومده که باید روی دکمه ادامه کلیک کنید
  4. در صفحه روبرو شرایط و قوانین استفاده از جشنواره هر ایرانی یک تلویزیون اینترنتی رو میبینید که پس از مطالعه اگر شرایط استفاده رو پذیرفتید باید گزینه “مطالعه کردم و قبول دارم” رو تیک بزنید و روی دکمه ادامه کلیک کنید.
  5. در صفحه بعد اطلاعات خواسته شده رو وارد کنید. (دقت کنید که شماره تلفن ثابت باید شماره همون خطی باشه که باهاش سرویس adsl گرفتید و میخواین ازش برای جشنواره هر ایرانی یک تلویزیون اینترنتی استفاده کنید. ضمنا کد ملی و شماره همراه هم باید مربوط به کسی باشه که با اطلاعات اون سرویس adsl سفارش داده شده)
  6. در این مرحله برای شماره تلفن همراه ذکر شده کد 5 رقمی تایید ارسال میشه! کد رو در بخش مربوطه وارد کنید و بعد از وارد کردن کد امنیتی، روی گزینه تایید نهایی و ثبت کلیک کنید.
  7. در این مرحله ثبت نام شما با موفقیت انجام میشه و میتونید از لیست سرویس دهنده ها و سایت هایی که در این طرح هستن، حداکثر 3 مورد رو به دلخواه انتخاب کنید و از اشتراک 1 ماهه رایگان اونها استفاده کنید. (دقت کنید که هر کدوم از گزینه ها با انتخابشون کد تخفیفی به شما میدن که با وارد کردن اون ها رد سایت مربوطه در بخش خرید اشتراک هزینه خرید براتون 0 میشه و رایگان اشتراک 1 ماهه رو میتونید داشهت باشید.)

پیشنهاد میکنم قبل از اینکه از لیست سرویس دهنده های طرح گزینه ای رو انتخاب کنید، ابتدا به سایتشون سر بزنید و محتوا و برنامه هاشون رو ببینید و در صورتی که خواستید، اقدام به گرفتن کد تخفیف اون ها بکنید.

یادتون باشه از بین سایت های ذکر شده شما نهایتا 3 مورد رو میتونین انتخاب کنین.

امیدوارم که طرح جشنواره هر ایرانی یک تلویزیون اینترنتی به کارتون بیاد و کمک کنه به همه ما که یادمون نره کرونا هنوز تموم نشده و باید نکات بهداشتی رو رعایت کنیم و تا حد امکان در خونه بمونیم و از ارتباطات غیر ضرور جلوگیری کنیم.

ضمنا اگه تو این روزهای در خونه بودن، خواستین ورزش کنین، میتونین مطلب ورزش های مربوط به قرنطینه خانگی کرونا رو هم مطالعه کنید.

ممنونم که وقت گذاشتید و براتون سلامتی و شادی آرزو میکنم.

 

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *