مروری بر فیلم لاتاری اثر محمدحسین مهدویان

مروری بر فیلم لاتاری - ویکی ووک

سلام و عرض ادب خدمت کاربران عزیز و محترم ویکی ووک. امروز میخوام درباره فیلم لاتاری آخرین ساخته محمدحسین مهدویان برای شما عزیزان این مطلب رو منتشر کنم، فیلمی که جزو فیلم های پرفروش اخیر سینمای ایران شد. لطفا تا انتها همراه من باشید.

قبل از اینکه به توضیح درباره فیلم لاتاری بپردازم، امیدوارم از پست هایی مثل فیلم لاک قرمز ، فیلم بیست و یک روز بعد و فیلم قاتل اهلی که تا کنون برای شما عزیزان معرفی کردم، لذت برده باشید.

فیلم لاتاری جزو آن دسته از فیلم های سینمای ایران است که پرده از ماجراهای جنجالی که در کشور رخ میدهد بر میدارد. موضوع اصلی فیلم پرداختن به ماجرای قاچاق دختران ایرانی به کشورهای حوزه خلیج همیشه فارس است.

این موضوع در این فیلم با یک دارم و داستان عاشقانه زیبا گره خورده و به تصویر کشیده میشود. دیدن این فیلم میتواند یه خیلی از موضوعات اشاره کرده، مخاطب را درگر کند تا به موضوعات متعدد و اتفاق هایی که بسیار ساده از کنار آن ها گذشته است، مجدداً فکر کند.

سهل انگاری در روابط، ساده اندیشی در انتخاب، ارزش دادن بیش از حد به پول و مادیات، عدم اشتغال مناسب برای جوانان، و خیلی از موضوعات دیگر را میتوان با دیدن فیلم لاتاری به عرصه کشاند و درباره آن ها فکر کرد.

این فیلم شاید در ظاهر به یک موضوع اشاره دارد اما در باطن هزاران موضوع قابل تأمل را در خود جای داده است.

مروری بر فیلم لاتاری - ویکی ووک

درباره فیلم لاتاری

فیلم لاتاری محصول سال 1396 است که به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی سیدمحمود رضوی منتشر شده است. نویسنده این فیلم سینمایی که سبک آن اجتماعی – عاشقانه است، ابراهیم امینی میباشد.

این فیلم پرمخاطب ترین فیلم جشنواره فجر سی و ششم شناخته شد و با فروش بیش از 14.5 میلیارد تومان (به گزارش سینما تیکت) جزو پرفروش ترین فیلم های سینمایی در ایران به شمار میرود.

موسیقی این فیلم را حبیب خزایی فر ساخته، روزبه بمانی تیتراژ فیلم را خوانده، فیلمبرداری توسط هادی بهروز انجام شده و تدوین آن توسط حسین جمشیدی گوهری صورت گرفته است.

لازم به ذکر است که علی رغم ماه ها انتظار برای گرفتن پروانه ساخت برای این فیلم، فیلم لاتاری عنوان پرمخاطب ترین فیلم اکران نوروزی سال 1397 را به خود اختصاص داده است.

مروری بر فیلم لاتاری - ویکی ووک

 

داستان فیلم لاتاری

داستان فیلم لاتاری درباره امیرعلی و نوشین، دو جوانی است که قصد ازدواج با یکدیگر را دارند، اما به دلیل برخی تفاوت ها خانواده های آنان مخالف این ازدواج هستند. هر دو آرزوی برنده شدن در لاتاری و دریافت گرین کارت آمریکا را دارند، اما نوشین به دلیل علاقه خود به مدلینگ و به واسطه دوست پدرش به دبی میرود.

پس از چندی جنازه نوشین به ایران برگشته و عنوان میشود نوشین خودکشی کرده است. امیرعلی که این خبر را باور نمیکند و قبول ندارد که نوشین خودکشی کرده باشد، برای فهمیدن ماجرا به دبی سفر میکند.

در این سفر که برای او خیلی حیاتی است، همراهان او برای کشف حقیقت به وی کمک میکنند.

مروری بر فیلم لاتاری - ویکی ووک

 

بازیگران فیلم لاتاری

ساعد سهیلی و زیبا کرمعلی نقش اصلی فیلم را به زیبایی ایفا میکنند و سایر بازیگران نیز به خوبی از پس نقش خود برمی آیند. در ادامه لیست بازیگران فیلم لاتاری را میتوانید مشاهده کنید.

ردیف نقش بازیگر
1 امیرعلی ساعد سهیلی
2 نوشین زیبا کرمعلی
3 نیما – برادر نوشین جواد عزتی
4 موسی – مربی فوتبال هادی حجازی فر
5 مرتضی – اطلاعات حمید فرخ نژاد
6 دوست موسی نادر سلیمانی
7 سامی مهدی زمین پرداز

 

همچنین میتوانید تصاویری از بازیگران با گریم مربوط به فیلم سینمایی لاتاری را مشاهده نمایید.

 

دانلود فیلم لاتاری

با استفاده از لینک های زیر شما میتوانید فیلم لاتاری را به صورت قانونی دانلود نمایید.

حجم قیمت – تومان کیفیت
دانلود 512MB 3000 480P
دانلود 1.1GB 3500 720P
دانلود 1.82GB 4000 1080P
دانلود 2.4GB 4500 1080HQ

 

همچنین میتوانید بخشی از فیلم لاتاری را مشاهده نمایید.

در صورت تمایل میتوانید پست سریال گلشیفته را مشاهده و مطالعه نمایید.

منابع: ویکی پدیا

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *