مروری بر سریال گلشیفته اثری از بهروز شعیبی

مروری بر سریال گلشیفته اثری از بهروز شعیبی - ویکی ووک

امروز می خواهیم مروری بر یکی دیگر از سریال های شبکه نمایش خانگی یعنی سریال گلشیفته داشته باشیم. سریالی که به تازگی کار آن در شبکه نمایش خانگی به اتمام رسیده و قسمت آخر آن توزیع شده است.

چند سالی است که سریال های شبکه نمایش خانگی جای خود را در میان مخاطبان باز کرده است و توانسته جایگاه نسبتا خوبی را برای خود دست و پا نماید.

سریال گلشیفته به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه کنندگی علی اکبر نجفی در 16 قسمت در ژانر کمدی اجتماعی در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.

موضوعاتی که شاید کمتر به آن در سینما و تلویزیون پرداخته شده است، در این سریال در قالب کمدی به نمایش درآمده است.

فضای کمدی و جنس طنز آن متفاوت از کارهای طنزی است که عموما در سینما و تلویزیون دیده ایم و شاید از این حیث نیز تفاوت در این سریال 16 قسمتی دیده میشود.

بازیگران سریال گلشیفته

بازیگران خوبی برای نقش های این سریال انتخاب شده بودند که میتوان گفت تمام آنان در نقش خود خوش درخشیدند و از میان آنان میتوان به بازی خوب و زیبای محمد بحرانی (گوینده شخصیت جناب خان در خندوانه) اشاره کرد.

در ادامه لیست کامل بازیگران سریال گلشیفته قابل مشاهده است.

بازیگر نقش
مهدی هاشمی حبیب دلگشا – پدر گلی
سیامک انصاری فؤاد افشار – شوهر راحله و مسئول وزارت ورزش
مهناز افشار راحله گلشیفته – استاد دانشگاه
نازنین بیاتی گلی دلگشا – دختر حبیب و رتبه یک کنکور
هومن سیدی هومن – فعال شبکه اجتماعی
بهاره کیان افشار سعیده راست کردار – دوست دختر هومن که ترنس است
امیرمهدی ژوله وحید راست کردار – صاحب گاوداری و برادر سعیده
شیلا خداداد مژگان میرزایی – همسر ضیا و ورزشکار
محمد بحرانی ضیا شریفی – شوهر مژگان
نسیم ادبی مرضیه شریفی – خواهر ضیا که لباس فروشی زنانه دارد
شیدا خلیق هنگامه شربتی – نامزد وحید و شاخ مجازی
پیمان فاطمی هرمز – کارگر گاوداری
باران مومنی مانلی شریفی – دختر ضیا و مژگان
طوفان مهردادیان اعتباریان – وکیل وحید

 

تصاویری از سریال گلشیفته

در ادامه میتوانید تصاویری از لحظات این سریال را مشاهده نمایید.

 

درباره سریال گلشیفته

سریال گلشیفته به کارگردانی بهروز شعیبی محصول سال 96 – 97 است. این مجموعه در ژانر کمدی – اجتماعی به تهیه کنندگی علی اکبر نجفی در تاریخ 28 آذر 1396 در شهر یزد و تهران و در برخی از قسمت ها در کرج جلوی دوربین رفته است که چهارشنبه هر هفته در شبکه نمایش خانگی توسط موسسه سرو رسانه پارسیان منتشر می شد.

قسمت اول این مجموعه در تاریخ 9 اسفند 1396 در شبکه نمایش خانگی عرضه شد و در تاریخ 27 تیر 1397 آخرین قسمت این مجموعه منتشر شد.

نویسندگان این مجموعه زهرا افشار، احسان ابراهیمی و فاطمه راست گفتار هستند که سرپرستی این جمع را بهروز شعیبی عهده دار بود است.

موسیقی تیتراژ این مجموعه ساخته یحیی سپهری شکیب است و خواننده تیتراژ پایانی حمید هیراد.

در سریال گلشیفته ابتدای هر قسمت، به عده ای یا قشری از افراد جامعه تقدیم شده است که کار جالبی بوده، مثلا قسمت اول به مردم خوب یزد و قسمت دوم به بانوان ورزشکار و… قسمت آخر نیز به عوامل گلشیفته و خانواده های محترمشان تقدیم شده است.

خلاصه داستان سریال گلشیفته

گلی رتبه یک کنکور با وجود مخالفت های شدید پدرش برای تحصیل از شهر خودش یعنی یزد به تهران می آید و با مشکلاتی مواجه می شود که پدرش می خواهد او را به یزد بازگرداند ولی مدیر دانشگاه از گلی حمایت می کند و او را در کنار خودش نگه می دارد.

راحله گلشیفته که شخصیت اصلی فیلم بوده، معتقد است که زنان باید در جامعه فعالیت داشته باشند و بتوانند توانمندی هایشان را به عرصه ظهور بگذارند ولی شوهر او میگوید بهتر است همسرش در خانه بماند و به فکر زندگی آینده خودشان باشد.

اما راحله گلشیفته که نقشش را مهناز افشار بازی میکند، اینطور فکر نکرده و دوست دارد به همه زنان سرزمینش کمک کند و از این جهت به کمک گلی، مژگان و سعیده که هرکدام ماجراهای مربوط به خودشان را دارند، می پردازد و این، اتفاقات جالب و خنده داری برای همه افراد این مجموعه به وجود می آورد.

 

در ادامه قسمت کوچکی از این سریال را مشاهده خواهید کرد.

در صورت تمایل می توانید متن درباره سریال شهرزاد را نیز بیبینید. همین طور اگر به فیلم های سینمایی ایرانی علاقه مندید، می توانید لاک قرمز و یا تابستان داغ را مشاهده کنید.

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

1 دیدگاه در “مروری بر سریال گلشیفته اثری از بهروز شعیبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *