تهران اتو شو دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران / بخش دوم

تهران اتو شو دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران / بخش دوم / ویکی ووک

در بخش قبل تهران اتو شو به دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران پرداختیم و بعضی شرکت ها حاضر در نمایشگاه و محصولاتشان را بررسی کردیم. در ادامه به دیگر برندها و نمایندگی های تهران اتو شو نگاهی خواهیم داشت.

از دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران حسابی استقبال شد و علاقمندان زیادی هر روزه خودشونو به شهر آفتاب برای بازدید از جدیدترین و تازه ترین محصول خودروسازهای اروپایی و آسیایی میرسانند. در متن این معرفی ها و رونمایی ها از برند های خارجی، خودرویی زیبا و اسپرت در غرفه ایی خودنمایی می کند و بازدیدکنندگان را بیشتر به ذوق و وجد می آورد. این خودرو نخستین جی تی دست ساز ایرانی است که با تلاش و نبوغ یک ایرانی با مشخصات فوق العاده طرحی و ساخته شده است، که بعضی مشخصات آن به شرح زیر است:

  • موتوری 210 اسب بخاری و حجم 1800 سی سی
  • توانایی شتابگیری صفر تا صدی در کمتر از 4 ثانیه
  • حداکثر سرعت این جی تی ایرانی 250 کیلومتر بر ساعت است

تهران اتو شو دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران / بخش دوم / ویکی ووک

رونمایی خودرویی هندی در دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران

بعداز حضور قدرتمند خودروهای چینی که بگونه ایی بازار ایران را دست گرفتند و همچنین ورود شرکت تایوانی، حالا اسم برند ماهیندار و کشور هند هم باید به واردات خودرو در ایران اضافه کنیم. این شرکت هندی با نمایندگی عظیم خودرو با سه خودرو KUV100، XUV500 و پیکاپS10   در این دوره ی تهران اتو شو شرکت کرده است.


شاید دوست داشته باشید

زلزله هنگام زلزله چه کار کنیم؟

زمین‌لرزه یا زلزله لرزش و جنبش زمین است که به علّت آزاد شدن انرژی ناشی از گسیختگی سریع در گسلهای پوستهٔ زمین در مدّتی کوتاه روی می‌دهد. محلّی که منشأ زمین‌لرزه است و انرژی از آنجا خارج می‌شود را…

 


رونمایی از جدیدترین شرکت آلمانی در دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران

بورگوارد (Borgward) به واسطه شرکت کیان موتور نمایندگی رسمی این برند آلمانی با دو محصول زیبا و شیک پا به این نمایشگاه گذاشت. دو خودروی لوکس با نام های BX5 و BX7 شاسی بلندانی هستند که در غرفه ایی زیبا در معرض نمایش عموم قرار گرفتند.

 

تویوتا C-HR در دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران

بعد از نمایشگاه های بزرگی چون پاریس و دیترویت آمریکا، در دومین نمایشگاه خودرو تهران از C-HR تویوتا رونمایی شد. شرکا اریتا بمانند سال گذشته با مدل های مختلف تویوتا حاضر شده و خودروهای RX200، NX300h، Auris و PRIUS را در غرفه ایی بزرگ به نمایش گذاشت.

تهران اتو شو دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران / بخش دوم / ویکی ووک

 

رونمایی سیتروئن C3 در دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران

سایپا و سیتروئن که مدتی است باهم وارد همکاری شده اند در دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران نخستین محصول خود را با نام C3 معرفی کردند. سایپا علاوه بر معرفی مدل های همکاری شده با سیتروئن، از جدیدترین مدل خودش هم پرده برداری کرد و سایپا کوییک را رونمایی کرد. در کنار این خودروها در غرفه ی بزرگ سایپا مدل های مختلف برلیانس، سراتو سایپا و ساینا اتوماتیک را هم در منظر عموم قرار داد.

 

رونمایی شدن پاسات فولکس واگن در دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران

ماموت خودرو که نمایندگی رسمی شرکت معتبر آلمانی را به تازگی اخذ کرده است از مدل های این کمپانی در فضایی زیبا و بزرگ رونمایی کرد. مدل های PASSAT، TIGUAN درکنار چندین مدل کلاسیک فولکس در این غرفه حضور داشتند. همچنین این شرکت محصولات دیگر خود را هم به نمایش گذاشتند.

 

رونمایی از DS فرانسوی در دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران

آرین موتور تابان از خودرو های لوکس شرکت خودروسازی DS فرانسه پرده برداشت. در غرفه ی این نمایندگی مدل های DS6، DS5 LS به نمایش درآمده بود.

تهران اتو شو دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران / بخش دوم / ویکی ووک

 

رونمایی از Tiggo 7 در دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران

مدیران خودرو با بازخورد خوبی که در سال گذشته از این نمایشگاه دریافت کرد، امسال هم با تنوع در عرضه ی محصولات، حضوری پرنگ در دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران دارد. این شرکت با هدف معرفی مدل های مختلف MVM و همچنین چری آریزو و Tiggo 7 پا به تهران اتو شو گذاشت.

 

حضور پاکروسیکلت هم در این نمایشگاه بعنوان عرضه کننده ی موتورسیکلت های برقی و شرکت تکتاز موتور، برای معرفی کردن مدل های مختلف موتورسیکلت سوزوکی هم از دیگر جذابیت های این دوره است. نمایشگاه خودرو تهران تا جمعه 10 آذر ماه ادامه خواهد داشت.


پیمان غیاثی نیانویسنده :

پیمان غیاثی نیا

درباره نویسنده : پژوهشگر حوزه خودرو

 


 

منابع: GSM 

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *