تخفیف بیمه بدنه خودرو چگونه اعمال می شود؟

تخفیف بیمه بدنه خودرو چگونه اعمال می شود؟ / ویکی ووک

در پست قبلی مطالبی در ارتباط با بیمه بدنه خودرو ارائه کردیم . در این پست می خواهیم در باره تخفیف بیمه بدنه خودرو با شما صحبت کنیم پس با ما همراه شوید.

تخفیف بیمه بدنه خودرو شامل چه مواردی می شود؟

شرکت های بیمه برای تخفیف بیمه بدنه خودرو روش های مخصوص به خود دارند و تنوع این خدمات می تواند گزینه های مختلفی را پیش روی شما بگذارد . ولی به طور کلی این تخفیفات به دو دسته اصلی و فرعی تقسیم می شوند.

 

تخفیف بیمه بدنه خودرو چگونه اعمال می شود؟ / ویکی ووک

 


شاید دوست داشته باشید

چگونه ناخن‌های سفید و براقی داشته باشیم؟ / ویکی ووکچگونه ناخن‌های سفید و براقی داشته باشیم؟

یکی از راه های ساده برای سفید کردن ناخن‌ها این است که یک مسواک که دیگر به کار نمی آید را بردارید. مقداری خمیردندان…

 

 


تخفیف اصلی بیمه بدنه خودرو

تخفیفات اصلی و کلی بیمه بدنه در شرکت های مختلف تفاوت هایی با هم دارد ولی به طور کلی شامل :

  • خودروهای صفر کیلومتر – عموما در شرکت های بیمه برای خودروهای صفر کیلومتر 20 تا 30 درصد تخفیف بیمه بدنه خودرو‌ در نظر گرفته می شود.
  • بدون خسارت – اگر خودرویی در هر سال خسارت نبیند در بیمه نامه سال های بعد درصدی تخفیف در نظر گرفته می شود که این رقم در شرکت های بیمه تفاوت هایی نسبت به یکدیگر دارد . برخی شرکت ها تخفیف بیمه بدنه خودرو را در یک بازه چهار ساله و بعضی نهایتا پنج ساله اعمال می کنند به این ترتیب که برای سال اول 25 درصد تخفیف در نظر می گیرند و هر سال 5 درصد به این تخفیف اضافه می کنند تا پایان سال چهارم که به 60 درصد می رسد .برخی دیگر از شرکت ها سال اول 30 درصد تخفیف می دهند و سالیانه 10درصد به تخفیف اضافه می کنند تا سال پنجم که به عدد 70درصد تخفیف برسند .
  • نقدی – اگر حق بیمه را به صورت نقد پرداخت کنید مشمول تخفیف 10درصدی خواهید شد.

 

تخفیف بیمه بدنه خودرو چگونه اعمال می شود؟ / ویکی ووک

 

تخفیف فرعی بیمه بدنه خودرو

علاوه بر تخفیفات اصلی، شرکت ها برای تخفیف بیمه بدنه خودرو موارد فرعی و موردی هم برای این کاردر نظر گرفته اند . این موارد شامل :

  • طرح های تشویقی – در برخی زمان های خاص مانند اعیاد یا روزهای خاص سال مثل 22 بهمن یا روز فتح خرمشهر و … شرکت های بیمه اقدام به تشویق بیمه گذاران برای خرید بیمه های مختلف می کنند برای این منظور تخفیف بیمه بدنه خودرو در نظر گرفته می شود.
  • تخفیف گروهی – گاهی شرکت های بیمه برای تشویق بیمه گذاران از روش تخفیف گروهی استفاده می کنند تا سازمان ها و شرکت ها به صورت گروهی از تخفیف بیمه بدنه خودرو بهره ببرند.

 منابع : bimebazar


پیمان غیاثی نیانویسنده :

مسعود ناصری

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

1 دیدگاه در “تخفیف بیمه بدنه خودرو چگونه اعمال می شود؟

  1. یه سوال اگه شخصی هیچ تصادفی نداشته باشه امکان داره شامل تخفیفی بشه که دیگه حق بیمه ای رو نخواد پرداخت کنه ؟! حدودا چند سال باید تخفیف بیمه داشته باشه؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *