چگونه ناخن‌های سفید و براقی داشته باشیم؟

چگونه ناخن‌های سفید و براقی داشته باشیم؟ / ویکی ووک

داشتن ناخن‌های سفید و براق باعث جذابیت فردی می شود، با داشتن ناخن های زیبا اعتماد بنفس نیز افزایش می یابد، برای این مهم یکسری راه ها است که باید توجه کنید. در این مطلب میخواهیم راه های داتشن ناخن‌های سفید و براق را بررسی کنیم. همچنین ما در مطالب قبل درباره‌ی اینکه چه بکنیم تا ناخن ها نشکند نیز صحبت کرده بودیم که در صورت علاقه میتوانید آن مطلب را نیز مطالعه کنید.


شاید دوست داشته باشید

شیراز چه مکان های دیدنی دارد؟ / ویکی ووکشیراز چه مکان های دیدنی دارد؟

شیراز یکی از دلپذیرترین و زیبا ترین شهرهای ایران در بخش مرکزی استان فارس و در منطقه کوهستانی زاگرس واقع شده که و این شهر پس از تبریز و تهران سومین شهری است که در…

 


راه های داشتن ناخن‌های سفید و براق

 

چگونه ناخن‌های سفید و براقی داشته باشیم؟ / ویکی ووک

 

یکی از راه های ساده برای سفید کردن ناخن‌ها این است که یک مسواک که دیگر به کار نمی آید را بردارید. مقداری خمیردندان سفید کننده روی آن بزنید. ناخن‌هایتان را با مسواک کامل بشویید و برس بکشید! خوب آبکشی کنید و دوباره این کار را تکرار کنید. برای به دست آوردن نتیجه ماندگار هفته ای یکبار این کار را تکرار کنید.

راه دوم که می تواند کار ساز باشد استفاده از قرص های تمیز کننده دندان مصنوعی است بطوری که دو قرص تمیز کننده دندان مصنوعی را در کاسه کوچکی از آب حل کنید. ناخن‌هایتان را در این محلول ترکیبی برای ۵ دقیقه خیس کنید. برای کسب نتیجه مطلوب هفته ای یکبار این کار را تکرار کنید.

سومین کاری که می توانید برای سفیدی ناخن از آن استفاده کنید این است که در کاسه ای کوچک، یک قاشق سوپ خوری پرواکسید هیدروژن و سه قاشق سوپ خوری جوش شیرین را باهم ترکیب کنید. این ترکیب، شکلی خمیری به خود می‌گیرد. با گوش پاک کن اندازه مناسبی از این خمیر را زیر و روی سطح ناخن‌هاقرار دهید. بگذارید ۳ تا ۵ دقیقه روی ناخن‌هایتان بماند و سپس خوب آبکشی کنید. هفته ای یک بار این عمل را تکرار کنید.

لیمو ترشی را برش بزنید و برش‌ها را در کاسه ای محتوی آب گرم بریزید.ناخن‌هایتان را برای ۵ دقیقه در آب و لیمو خیس کنید. همچنین می‌توانید گوش پاک کنی را به آب لیموی غلیظ آغشته کنید و روی ناخن‌هایتان بمالید. در این راه باید به این نکته توجه کنید که اگر انگشتتانتان زخم است این کار را انجام ندهید.

به امید فردایی روشن 🙂

منابع: زندگی سلام

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

3 دیدگاه در “چگونه ناخن‌های سفید و براقی داشته باشیم؟

  1. ممنون از راهنماییتون من چون با گیتار نوازندگی می کنم ناخن های دستراستم بخاطر استهلاکش با سیم گیتار خیلی آسیب میبینه و ساییده میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *