مشخصات گوشی Huawei P10

Huawei P10

شرکت هواوی جدیدترین گوشی هوشمند خود را رسما رونمایی کرد. گوشی جدید خود را با نام P10 رونمایی شده است. در سال جدید میلادی هم هوآوی با P10 می‌خواهد دوباره خودی نشان دهد. این گوشی بی‌شباهت به P9 نیست، اما قابلیت‌های جدیدی را در خودش جای داده است تا در سال جدید میلادی، بتواند در رقابت با دیگر گوشی‌ها دوام بیاورد. هوآوی P10 یکی از بهترین گوشی‌های چند وقت اخیر را با قابلیت‌هایی بیشتر و ارتقاهای مختلف، پیشرفت داده است. در این پست میخواهیم مشخصات گوشی Huawei P10 را باهم بررسی کنیم.

امکانات گوشی Huawei P10

Huawei P10

هواوی در گوشی P10 مانند سایر پرچمدارانش از پردازنده اختصاصی خود بهره برده است. پردازنده این گوشی Kirin 960 با ۴ هسته با قدرت ۴/۲ گیگاهرتزی مبتنی بر معماری Cortex A73 و ۴ هسته با قدرت ۸/۱ گیگاهرتزی مبتنی بر معماری Cortex A53 است. هواوی از پردازشگر گرافیکی Mali- G71 MP8هشت هسته ای در این گوشی استفاده کرده است.

مقدار حافظه‌ی رم P10 برابر با چهار گیگابایت و حافظه‌ی فلش آن ۶۴ گیگابایت خواهد بود، در حالی که میزان حافظه رم در P10 Plus برابر با ۶ گیگابایت است و این گوشی هم‌چنین ۱۲۸ گیگابایت فضا برای ذخیره‌ی اطلاعات دارد. هر دو گوشی درگاه کارت حافظه‌ی MicroSD دارند. باتری مدل معمولی ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد که این باتری که مجهز به تکنولوژی سوپر شارژراست به راحتی از پس یک روز کاری سنگین بدون نیاز به شارژ مجدد، برمی‌آید مدل پلاس باتری‌اش ۳۷۵۰ میلی‌آمپر ساعتی است.

Huawei P10

P10 نمایشگر ۱/۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل و تراکم ۴۳۲ پیکسل در اینچ دارد. این نمایشگر از نوع IPS LCD است و رنگ‌ها را زنده و شفاف نمایش می‌دهد. زاویه‌ دید نمایشگر این گوشی به دلیل استفاده از پنل IPS مناسب است، بنابراین از هر زاویه‌ای می‌توان تصاویر را به شکل کاملا واضح و با جزییات تماشا کرد، حتی زیر نور آفتاب هم مشکلی در نمایش تصاویر و نوشته‌ها ایجاد نمی‌کند.

هوآوی به استفاده از دوربین دوتایی با برند لایکا در P10 هم ادامه داده است. مدل P10 Plus هم‌چنین لنزهای بهتری دارد و دیافراگم لنز دوربین آن برابر با F/1.8 است، در حالی که مدل P10 لنز دوربین‌اش دیافراگمی برابر با F/2.2 دارد. سنسور تک‌رنگ دوربین P10 دقتی ۲۰ مگاپیکسلی و سنسور رنگی این دوربین دقتی ۱۲ مگاپیکسلی دارد. هوآوی برای رقابت با آیفون ۷، در P10 یک حالت تصویربرداری پرتره هم قرار داده است.

نگاه کلی به مشخصات گوشی P10

سیستم عامل

اندروید ۷.۰ (نوقا)

ابعاد صفحه

5.1 اینچ

حافظه داخلی

64 گیگابایت

باتری

لیتیوم یونی ۳۲۰۰ میلی‌آمپر

سیم کارت

تک/دو سیم کارت

دوربین

دوگانه ۱۲+۲۰ مگاپیکسل

ابعاد گوشی

7 × 69.3 × 145.3 میلی‌متر

وزن

145 گرم

شبکه ارتباطی

 4G

قیمت گوشی Huawei P10

Huawei P10

هواووی پی 10 در رنگ های سفید، آبی، طلایی، مشکی، نقره‌ای، رزگلد، سبز وارد بازار شده است و در کشور ما هم اکنون با حدود قیمت 2,200,000 به فروش می رسد.

به امید فردایی روشن

منابع: zoomtech

میتوانید این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *